Hvad spiser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2010

AnneBJ

Hej piger,

har lige brug for nogle inputs til, hvad jeg kan spise i løbet af dagen.. min kvalme er ved at være nået et punkt hvor den kan holdes NÆSTEN væk, hvis jeg spiser en gang i timen!! - timen! - det er jo altså sygt meget mad, for en halspastil eller en agurkestav er ikek helt nok.. Jeg spiser youghurt med forskellig slags müsli o.lign. på, toastbrød, knækbrød, kiks og så vidt muligt alm. aftensmad sammen med kæresten. Men hvad med "alle de andre" måltider... Jeg tager 20 kg på inden den første, hvis jeg bliver ved med at skulle have så meget mad hver dag...

Nogle tips?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

knækbrød er da godt nok:0)

hmm.... kan du holde ud at spise frugt? eller gulerødder? evt revne gulerødder med nødder på?

avocadoer?

Anmeld

24. august 2010

AnneBJ

Ni-ko-li-ne skriver:

knækbrød er da godt nok:0)

hmm.... kan du holde ud at spise frugt? eller gulerødder? evt revne gulerødder med nødder på?

avocadoer?

Kan ikke gnave gulerødder, men revne kunne jeg måske godt... Avocado bryder jeg mig ikke om.

Nødder er ok, men føler heller ikke de mætter mig nok. Bortset fra mandler, og de sætter sig i min hals..

Ih hvor er jeg besværlig...

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

AnneBJ skriver:

Kan ikke gnave gulerødder, men revne kunne jeg måske godt... Avocado bryder jeg mig ikke om.

Nødder er ok, men føler heller ikke de mætter mig nok. Bortset fra mandler, og de sætter sig i min hals..

Ih hvor er jeg besværlig...

eller en blandet salat af melon, ærter, mags, revne gulerødder, lidt saat, dampet broccoli, med ristede græskar kerner og pinjekerner...

sådan en blanding kunne du lave af og til og så spise af en dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.