8 mån og knopper på tisekonen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.018 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2010

millesofie

min pige har fået nogle underlige knopper på tisekonen

jeg kan jo ikke så godt tage et billed at sætte ind, hvilket ærger (staves) mig meget

hun var først rød så jeg smurte tjæresalve på, senere pudder og så da knopperne kom prøvede jeg tjæresalven igen men det virkede ikke nu er jeg så på 8 hour creme og det virker heller ikke... hvad søren skal jeg gøre

det virker ikke som om de gør ondt på hende kun når hun har dårlig mave efter for mange rosiner

ja jeg prøver at tage et billed og sætte ind lidt senere, hvis det kan lade sig gøre (øv at man skal tænke sådan)

men tøser jeg har brug for hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Sisley

Kan det være nogle af alle cremerne hun ikke kan tåle? 8 Hour Creme (hvis det er den fra Elisabeth Arden) er så vidt jeg ved proppet med alt muligt. Det kan måske også være bleerne - har du prøvet nogle andre evt. uden lotion hvis der er det i de nuværende? Måske er det bare varme eller fugt. Ligger hun rigelig længe og lufttørrer? Eller kan det være børneeksem - det ved jeg ikke hvor man kan få henne på kroppen...

Anmeld

24. august 2010

MariaJ

Har du prøvet at lufte det væk? Min datter døjer meget med rød numse og udslet under bleen, og det eneste jeg har fundet der hjælper er at lufte numsen så meget som muligt, og prøve at skifte så snart hun har lavet i bleen (nogle gange inden, hvis opdager at hun er i gang, tager jeg simpelthen bleen af hende og fanger det der kommer op med servietter). Hun får lov at ligge uden ble i en halv til en hel time ad gangen flere gange om dagen, og det plejer at hjælpe i løbet af en dag eller to. Det er selvfælgelig nemmere med et lille barn, der ligger stille, men måske kan det bruges for jer alligevel.

Maria

Anmeld

24. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina har også haft knopper på tissekone og jeg smurte det med tjæresalve og det ville bare ikke gå væk. Det viste sig, at være svamp og så må man IKKE bruge tjæresalve, da det bare gør det meget værre. Jeg fik noget savle fra lægen jeg skulle smøre med og så gik det meget hurtigt væk.

Så mit bud er, at det evt. er svamp og du skal en tur forbi lægen.

Kh. Katja

Anmeld

24. august 2010

millesofie

tak for jeres svar

det er desværre umuligt for mig at tage et billed

Anmeld

24. august 2010

XXSS

Fisenberg skriver:

tak for jeres svar

det er desværre umuligt for mig at tage et billed

Jeg ville også stoppe både med pudder og tjæresalve, hvis det er svamp kan begge dele godt gøre det endnu værre.. Så du skal henvende dig til din læge og få en recept..!

Anmeld

24. august 2010

XXSS

Du skal også lige huske at hun ikke må få for mange rosiner  se nedenstående

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=DIVERSE&id=11281

Anmeld

24. august 2010

Koen.

Afsted til lægen er mit eneste råd, ville jeg gøre i stedet for at prøve en masse cremer!

Anmeld

24. august 2010

Leonora

Fisenberg skriver:

min pige har fået nogle underlige knopper på tisekonen

jeg kan jo ikke så godt tage et billed at sætte ind, hvilket ærger (staves) mig meget

hun var først rød så jeg smurte tjæresalve på, senere pudder og så da knopperne kom prøvede jeg tjæresalven igen men det virkede ikke nu er jeg så på 8 hour creme og det virker heller ikke... hvad søren skal jeg gøre

det virker ikke som om de gør ondt på hende kun når hun har dårlig mave efter for mange rosiner

ja jeg prøver at tage et billed og sætte ind lidt senere, hvis det kan lade sig gøre (øv at man skal tænke sådan)

men tøser jeg har brug for hjælp

Hej

Du kan evt prøve en creme fra apoteket. den hedder A-Derma, baby bottoms...den er fantastisk og har hjulpet på mange mærkelige røde knupper på min datter...

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.