Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har længe villet gå af med vores bil, så vi kunne købe noget større på et givent tidspunkt.. Så igår satte vi vores bil tilsalg uden at vi har nogen anden i ærmet eller noget som helst. Vi havde jo lidt regnet med at der ville gå nogle mdr måske.. Så hertil morgen er der sørme én som vil købe den med det samme! Say what!!!!??? Jamen, jamen, øøøøøøøøh!!! ... Jo det er fint! Men hvad søren skal vi dog så køre rundt i nu... Åh bliver mærkeligt at skulle leve uden en bil i noget tid, men måske meget sundt..
Bare lige et lille chok indlæg fra mig, over at det er gået så stærkt! Selvom vi jo burde være forberedt på det kunne ske når man jo sætter noget tilsalg!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malonde1985 skriver: Vi har længe villet gå af med vores bil, så vi kunne købe noget større på et givent tidspunkt.. Så igår satte vi vores bil tilsalg uden at vi har nogen anden i ærmet eller noget som helst. Vi havde jo lidt regnet med at der ville gå nogle mdr måske.. Så hertil morgen er der sørme én som vil købe den med det samme! Say what!!!!??? Jamen, jamen, øøøøøøøøh!!! ... Jo det er fint! Men hvad søren skal vi dog så køre rundt i nu... Åh bliver mærkeligt at skulle leve uden en bil i noget tid, men måske meget sundt.. Bare lige et lille chok indlæg fra mig, over at det er gået så stærkt! Selvom vi jo burde være forberedt på det kunne ske når man jo sætter noget tilsalg!
Smiler dejligt med nogle gode hurtige handler ...
Skønt når det går så stærkt, selvom I skal leve uden bil i noget tid... Vi er også selv uden bil indtil vi får forsikringspenge til en ny, vores er lige blevet meldt totalskadet, da der var en der kørte ind i den igår, og den nu ser sådan ud.
Sommerfuglelarven skriver: Skønt når det går så stærkt, selvom I skal leve uden bil i noget tid... Vi er også selv uden bil indtil vi får forsikringspenge til en ny, vores er lige blevet meldt totalskadet, da der var en der kørte ind i den igår, og den nu ser sådan ud.
Jøsses!!!! håber snart I får forsikringspengene, så I kan købe jer en ny! Øv altså den ser godt nok noget hærget ud
twinboys skriver: Smiler dejligt med nogle gode hurtige handler ...
Både ja og nej ej jo vi skal da selvfølgelig være glade for at vi er kommet af med den allerede og kan begynde så småt at kigge efter en ny . Men sikke et chok jeg fik da kæresten ringede og sagde den var solgt
Tillykke med salget Hvordan fik I den solgt så hurtigt? altså på hvilken side?
aarhusmor skriver: Tillykke med salget Hvordan fik I den solgt så hurtigt? altså på hvilken side?
www.dba.dk... og hvordan må du ikke spørge mig om det var en meget hurtiglavet annonce med minimal info... Hmm
Tak - det var flot synes jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128