hvor mange måltider spiser du på en givet dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Vingummien

Nok lige det mest fornuftige. MEn jeg spiser som regl kun 2

Har aldrig kunnet få morgenmad ned, så det spiser jeg ikke.

Nogle dage kan jeg helt glemme at spise, og får først noget om aften, når jeg lige kommer i tanke om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

MariaJ

Jeg har svaret 6, men det er nok ikke helt rigtigt nu mens jeg er på barsel, og står senere op end normalt.

Når jeg går på arbejde spiser jeg morgenmad, formiddagssnack, frokost, eftermiddagssnack, aftensmad og tit et eller andet om aftenen. Snacks kan være et stykke frugt, en skive rugbrød med pålæg eller til en banan, en grovbolle eller lignende. Om aftenen kan det være frugt, dessert efter aftensmaden eller chokolade.

Anmeld

24. august 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Ja vi er da nødt til at spise for at overleve

Ja det er vi... :)

Anmeld

24. august 2010

betski

Har stemt 5

3 hovedmåltider og 2 mellemmåltider - nogle gange 3 mellemmåltider afhængig af mit zumba og styrketræning.

Anmeld

24. august 2010

sweetypie

jeg har svaret 3, men det svinger mellem 2 og 3, er så dårlig til at spise morgenmad...får det først oftest til eftermiddag...fx nu er kl 14 og jeg har ikke fået morgenmad endnu...og jeg vejer langt over 100 kg...så det kan godt irritere mig at folk tænker jeg æder helt vildt når jeg er så stor...faktisk er det modsat, men det feder jo også at springe måltider over....øv

Anmeld

24. august 2010

JustAnotherName

Det veksler lidt, om det bliver til 2 eller 3.
Men jeg har stemt 2, da det MEST er sådan det ender.

Jeg har førhen været elendig til at spise morgenmad, og ikke "været klar til at indtage mad" for op af formiddagen. Sådan har jeg det egentlig stadigvæk. Men nu spiser jeg ofte sent morgenmad, og skipper derfor de fleste dage middagsmaden.
Og så får jeg selvfølgelig aftensmad hver dag!

Anmeld

24. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mellem 4 og 6 alt efter antal af mellemmåltider.

Anmeld

25. august 2010

ivfmarie

Jeg spiser ca hver 3. time, og så er det jo lidt forskelligt hvor mange måltider det bliver til. På en hverdag er det ofte 6.. 

Og der skal ikke herske tvivl om at det klar er den måde jeg fungerer bedst på. Dropper jeg et måltid, og spiser mere ved det næste, så får jeg det skidt...

Anmeld

25. august 2010

Pia.

Jamen jeg spiser 6 måltider om dagen...

- Morgenmad

- Formiddag

- Frokost

- Eftermiddag

- Aftensmad

- og nat mad/frugt

Mine mellemmåltider består dog mest af frugt

Anmeld

25. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ville gerne stemme 1, for jeg tror faktisk jeg spiser hele dagen Men har stemt 10 eller flere, for det bliver til en masse små måltider/delte måltider over en hel dag. Jeg har nu været oppe i 4½ time og har allerede spist 4 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.