Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Heej alle i skønne piger Synes simpelthen sådan en gravid mave er SÅ flot, så send endelig billeder, så jeg ved hvad jeg har og se frem til (forhåbentlig inden længe) Og billeder af resultatet af den flotte runde mave er selvfølgelig også mere end velkommen
Heej alle i skønne piger Synes simpelthen sådan en gravid mave er SÅ flot, så send endelig billeder, så jeg ved hvad jeg har og se frem til (forhåbentlig inden længe) Og billeder af resultatet af den flotte runde mave er selvfølgelig også mere end velkommen
her er min mavse Det er taget i uge 41+0, d. 28. April 2010, hvor vandet gik om aftenen, fik veer og natten og fødte kl. 7.13, d. 29. April Emilie, som er på billede to +tre
Første billede er hun 3 timer gammel og andet billede fra nu, knap 4 måneder.
Her er min mave.. Stor og rund!! Resultatet må du lige vente lidt med....
Mette. skriver: her er min mavse Det er taget i uge 41+0, d. 28. April 2010, hvor vandet gik om aftenen, fik veer og natten og fødte kl. 7.13, d. 29. April Emilie, som er på billede to +tre Første billede er hun 3 timer gammel og andet billede fra nu, knap 4 måneder.
Mai-pigen skriver: Her er min mave.. Stor og rund!! Resultatet må du lige vente lidt med....
Jamen her er min mave da jeg ventede Anton - jeg er på billedet 41+0 og han blev født 41+5 og her er vidundret der kom ud:0)
Han er her den 27/08-2010 5 mdr gammel:0)
Valle81 skriver: Jamen her er min mave da jeg ventede Anton - jeg er på billedet 41+0 og han blev født 41+5 og her er vidundret der kom ud:0) Han er her den 27/08-2010 5 mdr gammel:0)
det sidste billed er kanon
Taget i sidste uge - 27 uger henne )
Dør af grin af det nederste billede, hvor er han kær
billede 1: her er jeg 37 uger
billede 2: resultatet! (Lauritz 1 dag gammel)
billede 3: Lauritz idag, 8½ mdr. gammel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128