Hvad spiser I til morgenmad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. august 2010

*Sofie*

Jeg har brug for lidt inspiration til min morgenmad. Malou spiser havregrød eller naturalyoghurt med havregryn, og ingen af delene tiltaler mig. Så jeg spiser bare brød med smør og sårn.
Men det går ikk, hvis jeg vil sidde sammen med hende og spise (og det vil jeg seføli), for så vil hun også kun spise brød. Og det ska hun ikk.
Så min nye morgenmad ska helst være noget i en skål/dyb tallerken jeg ka spise med ske, så det ligner lidt at jeg spiser det samme som h ende...hvis I forstår *GS* 
Har I nogle ideer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Mathilde

Jeg spiser næsten altid müsli med tørret frugt og nødder og med mælk på...det mætter godt og længe og er sundt

Anmeld

24. august 2010

Anja

Rugbrød med ost eller havregryn med rosiner. Begge dele må min børn også gerne få til morgenmad

Anmeld

24. august 2010

JulieE

Jeg spiser som regel hvarefras, rugfras eller miniefras med mælk (ingen sukker *Pudse-glorie-ikon*)  og det samme gør børnene.

En gang imellem spiser jeg cheasy yoghurt med havrefras på

Anmeld

24. august 2010

Mira0911

Koldskål med friske frugter eller musli...

Yoghurt med friske frugter... Variere lidt fra dag til dag...

Anmeld

24. august 2010

camillag

Du skulle prøve en skål med blandet frugt. fx banan og æbel for at gøre det enkelt. Top det med et par gode skefulde græsk yougurt, lidt flydende honning og lidt mandler ( som gerne må have været en tur på en tør varm pande) UHHHM

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

*Sofie* skriver:

Jeg har brug for lidt inspiration til min morgenmad. Malou spiser havregrød eller naturalyoghurt med havregryn, og ingen af delene tiltaler mig. Så jeg spiser bare brød med smør og sårn.
Men det går ikk, hvis jeg vil sidde sammen med hende og spise (og det vil jeg seføli), for så vil hun også kun spise brød. Og det ska hun ikk.
Så min nye morgenmad ska helst være noget i en skål/dyb tallerken jeg ka spise med ske, så det ligner lidt at jeg spiser det samme som h ende...hvis I forstår *GS* 
Har I nogle ideer ?

havregryn med tørret frugt og mælk.... havrefraser med mælk....

Anmeld

24. august 2010

FrkT

Åhhh det er virkelig forskelligt.

Nogle dage spiser jeg slet ikke morgenmad, hvis jeg fx har en fridag og har lidt travlt...

Men ellers på mine dage herhjemme spiser jeg enten havregryn med mælk, havregrød, boghvedegrød, tykmælk/A38/ylette med ymerdrys (dog ALDRIG ymer, det kan jeg ikke lide), koldskål (hvis vi har fået det aftenen før og der er en rest), knækbrød med ost eller hamburryg, øllebrød, frugt, müsli, cornflakes, cheerious, franskbrød, rugbrød.

Har jeg en morgenvagt på arbejde, hvor jeg som regel møder kl 7, og så spiser sammen med mine kollegaer ved 9-tiden, så spiser jeg oftest rugbrød med ost, knækbrød med ost, øllebrød eller tykmælk med ymerdrys.

Anmeld

24. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
*Sofie* skriver:

Har I nogle ideer ?

Herhjemme spiser Lina også havegrød om morgen og gerne med kanel på - det elsker hun. Det er ikke fordi, at hun ikke må få brød, men så spiser hun slet ikke det samme.

Jeg er lige med på en lytter til gode forslag

Anmeld

24. august 2010

*Sofie*

Mange tak for jeres gode ideer indtil videre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.