Min dejlige datter :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Mira0911

Hvor ser hun bare skøn ud... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Maise

ihhh hvor er hun dog bare gudesmuk og såååååååååå sød at se på. En rigtig lille hjerteknuser

Anmeld

24. august 2010

SpunkenJo

wamse skriver:

uhh det er faktisk allerede et problem i børnehaven, for hun har ikke mindre end 3 bejlere, hvor specielt den ene er meget forelsket i hende. Han sidder og sukker når hun kommer om morgenen, virkelig underligt som mor at se det.

Har, det er ikke nemt at være hende alle drengene vil sidde ved siden af når der ska spises madpakker

- overvej ar give hende hinkestensbriller, rottehaler og beskidt tøj på.....

Tænker på jeg måske hellere skulle ønske den næste også bare blir en dreng, for sku man risikere at få så smuk en pige som din, velvidende hvordan fyre tænker

hun er simpelthen for sød tror du ikke hun vil være kærester med min dreng? Jeg LOVER han ikke er som de andre drenge

krammer Jo

Anmeld

24. august 2010

SpunkenJo

Pia. skriver:

He he - sikke en sød kommentar...

Osse bare en SØD pige

Anmeld

24. august 2010

wamse

SpunkenJo skriver:

Har, det er ikke nemt at være hende alle drengene vil sidde ved siden af når der ska spises madpakker

- overvej ar give hende hinkestensbriller, rottehaler og beskidt tøj på.....

Tænker på jeg måske hellere skulle ønske den næste også bare blir en dreng, for sku man risikere at få så smuk en pige som din, velvidende hvordan fyre tænker

hun er simpelthen for sød tror du ikke hun vil være kærester med min dreng? Jeg LOVER han ikke er som de andre drenge

krammer Jo

Ha ha jo hvis han er sød ved hende, for de går godt nok ind for hård kærlighed de drenge i børnehaven

Anmeld

24. august 2010

TbCp

Åååhhhh

Anmeld

24. august 2010

SpunkenJo

wamse skriver:

Ha ha jo hvis han er sød ved hende, for de går godt nok ind for hård kærlighed de drenge i børnehaven

Jeg garanterer han er både sød, kærlig og hård (han er jo ikke en softboy/pushover) modspil af den kærlige slags skal der til

der går nok lige et par år før din smykke datter finder interesse for min lille bandit. Meeen hvem ved? Når de blir teenagere kan ALT jo ske

knus Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.