At blive mor til 3 - må jeg høre om det ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Linse79

Min kæreste og jeg er så heldige, at jeg er blevet gravid. Jeg har selv to børn med min eks mand, så vi har desværre kun mine hver anden uge.

Men nu vil jeg jo gerne vide hvor hårdt det er at have 3 rollinger. Det er selvfølgelig lidt noget andet fordi det den ene uge kun vil være bebs som bor her.

Og hvad med fødslen, er det nemmere hårdere eller hvordan.

Så alle jer "mødre til 3" fortæl mig om hvor dejligt det er ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Anja

Kan kun sige, at det er super dejligt!

Vi har 3 dejlige børn (6 år, 3 år og 1½ år) og venter nr 4 om 1½ mdr. Jeg synes helt klart, at det var lettere at få nr 3 end nr 2. Da nr 3 var lille havde de to store jo hinanden at lege med, mens jeg fx sad og ammede.

Du kan godt glæde dig, efter min mening

Anmeld

24. august 2010

Linse79

Anja skriver:

Vi har 3 dejlige børn (6 år, 3 år og 1½ år) og venter nr 4 om 1½ mdr. Jeg synes helt klart, at det var lettere at få nr 3 end nr 2. Da nr 3 var lille havde de to store jo hinanden at lege med, mens jeg fx sad og ammede.

Det lyder super dejligt, mine vil være 6½ og 4½ når mini bebs kommer og regner også med at det kommer til at gå fint, men man vil alligevel gerne høres andres erfaringer.

Anmeld

24. august 2010

Pia.

Super dejligt, fantastisk, vidunderligt og til tider sindsygt hårdt....

Knus Pia mor til tre - på 11½ år, knap 8 år og 4½ år.

Anmeld

24. august 2010

Corn

Anja skriver:

her er jeg helt enig...

Jeg er mor til tre drenge på 5 år, 3 år og yngste på 9 uger.

jeg synes det har været ufatteligt meget nemmere at få nummer tre end de to første.

Anmeld

25. august 2010

Linse79

Tak, det lyder virkelig skønt... Er ikke så langt henne, vi har lige fundet ud af det i sidste uge, så jeg har masser tid til at forberede mig, hvis man kan det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.