Tandklinikassistentuddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Unalisa

hvis man går på tandklinikas.uddannelsen  og man bliver gravid og går på barsel får man så penge derfra eller? altså hvis man selvfølgelig vender tilbage dertil igen efter barsel og forstsætter sin udd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

>>Carina<<

Er selv uddannet tandklinikassistent men ved ik reglerne om det med barsel. Syns du ska prøve at kontakte stedet hvor du kan tage uddannelsen.

Anmeld

24. august 2010

Unalisa

Carina1984 skriver:

Er selv uddannet tandklinikassistent men ved ik reglerne om det med barsel. Syns du ska prøve at kontakte stedet hvor du kan tage uddannelsen.

Tak skal du have det må jeg hellere

Anmeld

24. august 2010

>>Carina<<

Ja prøv det. Jeg ka sgu ik engang huske hvor jeg modtog penge fra da jeg tog uddannelsen :-( men også 9 år siden jeg startede

Anmeld

24. august 2010

mortilnoahogmelina

Heej . 

- Hvis du kun er igang med de 20 uger jeg mener det tager på skolen i starten , og du ikke hår fået nogen elev plads og er startet der , og self modtager SU , så får du ikk ikk kr , desværre . Men der er vidst nogen regler med at hvis man har arbejdet så og så mange timer på et år så får man nogen penge fra kommunen har jeg hørt .

- Men jeg synes lige du skal prøve og kontakte din kommune og så høre dem af engang . 

- Jeg ved i hvertfald med sikkerhed at hvis du bare er igang med en udd på su så modtager du ikk noget , det gjorder min veninde i hvertfald ik . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.