Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære skønne, sjove, søde og smukke Liva.
TILLYKKE MED DE 3 ÅR IDAG
Jeg håber dig og far og mor, får en dejlig dag. Og at du får en masse skønne gaver.
Stort hop og hip og hurra herfra,
Bianca, Celina og Katrine.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT TILLYKKE TIL SMUKKE DEJLIGE LIVA!!!!!
Kære skønne, Liva-diva med de smukke krøller og det kreative, vindende væsen KÆMPESTORT tillykke med, at du nu er en kæmpestor (som Annika ville sige det ) pige på 3 ÅR!! Håber du får en helt fantastisk fødselsdag!
fra Ida, Annika (der selv bliver en kæmpestor pige på 3 år om præcis 1 uge) og Lina
KÆMPE TILLYKKE FRA OS AF!!!!
Håber i får en dejlig dejlig dag og du får nogen fantastiske gaver.
Kæmpe kram til dig skønne unge fra
Chatarina, Victoria og Emma-sophie
guuuuuud, er det idag? jeg havde fået det til imorgen TILLYKKE TIL VERDENS BEDSTE KRØLTOP
Stort tillykke med Liva
Jeg håber I får en rigtig god dag
3 år...........jamen, altså...........stort tillykke din smukke Liva-pige . Jeg håber at du får både boller, lagkage, kakao og store flotte gaver.
Knus og kram fra Anna, Ida og Mette.
1000 tak skal i allesammen ha'
Dagen har indtil nu været rigtig dejlig
Jeg smider nogle billeder mv ind senere. Vi skal lige til 3-års undersøgelse her i eftermiddag, er spændt på at se hvor meget hun er vokset!!!
TbCp skriver: 1000 tak skal i allesammen ha' Dagen har indtil nu været rigtig dejlig Jeg smider nogle billeder mv ind senere. Vi skal lige til 3-års undersøgelse her i eftermiddag, er spændt på at se hvor meget hun er vokset!!!
Jaaa, jeg vil glæde mig til at se billeder af verdens sødeste 3-årige krøltop
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128