Jeg er pt. i løntilskud hos SKAT som fuldmægtig og jeg hader det!
Jeg burde egentlig synes det er spændende, for det jeg sidder med er lige nøjagtig det jeg har læst, MEN jeg keder mig som en sindsyg jeg kan simpelthen ikke forestille mig at skulle sidde på et kontor og laver det her resten af mit liv. Jeg kæmper virkelig for at motivere mig selv til at kunne lide mit arbejde, men alligevvel så går de fleste dage med oversprings handling efter oversprings handling og jeg får kun lige præsteret det der forventes.
Min mand er selvstændig og arbejder hjemme og lige nu kæmper han for at få omsætningen shøjt op at jeg kan blive ansat, så jeg kan arbejde sammen med ham. Jeg får ondt i maven og bliver skidt når jeg skal på arbejde og føler mig generelt ikke velkommen eller godt tilpas her. Jeg er absolut den yngste her, da der ikke er ansat nogen i SKAT siden 2004 og jeg har absolut intet tilfælles med de mennesker jeg sidder sammen med.
Det kan min mand selvfølgelig ikke holde ud og han forsøger derfor at kunne ansætte mig så vi kan arbejde sammen, hvilket jeg håber kunne blive lige så dejligt som jeg forestiller mig.
Lige nu er målet at jeg måske kunne blive ansat pr. 1 oktober, men puha jeg synes det er langt væk. Imens sidder jeg her og drømmer mig væk fra det her lorte job og tænker på om jeg mon helt har spildt min uddannelse... for det er tydeligvis ikke det jeg skal lave. Kunne måske godt drømme om en dag at blive dagplejemor... men det er jo langt fra den uddannelse jeg har nu..åh for søren hvor det trækker tænder ud at hive sig selv ud af sengen hver morgen og kører 30 min til et job man kun får sine dagpenge for og som man ikke kan fordrage for så og sidde og vente på at man kan kører hjem igen.
Nu skal det ikke forstås sådan at jeg ikke passer mit arbejde for det gør jeg og jeg holder ALTID mine frister på mine sager, men for søren hvor er jeg træt, træt, træt af det her.
Og det hjælper altså heller ikke lige frem på det at man er gravid og mega træt fysisk i forvejen...
Hvad vil jeg så med det her indlæg, tja... have i dejlige kvinders input... hvad gør jeg nu?, er det en fejl at arbejde hos min mand?, hvis jeg ikke skal være jurist, hvad er det så jeg skal?, have et kram? jeg ved det ikke, kom damer jeg ved i har kloge ord til mig som kan hjælpe mig videre fra den her udbrændthed.
Carina
Anmeld