har jeres babyer (3-4 mrd) stadig skrigeturer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Eliza/lykke

Elizabeth havde voldsomme skrigeturer, da hun var 5 uger gammel op til 2 mrd. Men så holdte de op igen.

Nu er hun 3½ mrd., og hun kan altså seriøst have nogle skrigeture igen. Den om aftenen ved jeg kommer, ulvetimen - uha, den er hård. Men i løbet af dagen..........

Det er ikke fordi, at jeg vil fremskynde hendes udviking, men for fanden da.... er der nogen som kan fortælle mig, at om ganske få uger vil hun lege mere, gribe om tingene, være mere glad og grine.... nej, jeg ved godt, at I ikke kan sige det til mig, fordi børn er forskellige - men alligevel.............. det gir mig modet tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Barbamama

Der kan sagtens komme sådan nogle ture indimellem og det er ikke til at sige hvor længe de varer, men de holder op igen

Anmeld

24. august 2010

Mette.

Min datter var præcis ligeså den alder nu nævnte.. Så stoppede det og jeg troede det var ovre.. Nu er hun 4 måneder og gør det af og til igen - lige igen her til morgen..
Det kan komme fuldstændig uventet og i forlængelse af hun faktisk er rigtig glad.. Jeg har oplevet nogle gange hvor det er kommet og gået med ugers mellemrum!

Så bare rolig - jeg er sikker på det bare er en kort overgang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.