Nupo vægttab??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2010

LMM

Hej tøser

Er der nogen der har prøvet nupo?? hvor tit tog i det?? og hvor meget tabte i??

Jeg står nemlig helt stille i min allmindelig kur og trænger til et skub igang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

sarahb

bondepigen fra gruppen navlestereng har oplevet virkeligt flot vvægttab med det. prøv at hør hende..

Anmeld

27. september 2010

Missi

Hey

Der kommer lige min dag med nupo

Du skal huske at have mellem 1200 -1500 kacl om dagen før kroppen vil tabe sig - derfor gør det ikke noget at man spiser alm aftensmad, eller brød med smør osv

Men en typisk dag for mig

Tidlig morgen - Nupo/ naturdiet*

Omrkring kl 9 - en bolle med pålæg og smør med mindre fedt

omkring kl 11-12 Nupo og frugt (hvis jeg var meget sulten så tog jeg en rugbrød)

omkring kl 15 - Nupo/naturdiet* eller grovbolle

Til aftensmad lavede jeg tit wokmad med alverdens grønsager, kylling og pasta (alm hvid pasta) eller bare ganske alm mad

omkring kl 21 - rugbrød - grovbolle eller nupo

* Natrudiet er et svensk produkt som svare til nupo, det er bare billigere og smager lidt bedre

Håber det kan hjælpe dig lidt

PS. jeg tabte 15 kg på halvanden måndede, så jeg kunne få en fedmeoperation, har så tabt 80 kg i alt nu.. men Nupo hjalp mig igang og var en super hjælp

Kram christina

Anmeld

6. oktober 2010

LMM

Missi skriver:

Hey

Der kommer lige min dag med nupo

Du skal huske at have mellem 1200 -1500 kacl om dagen før kroppen vil tabe sig - derfor gør det ikke noget at man spiser alm aftensmad, eller brød med smør osv

Men en typisk dag for mig

Tidlig morgen - Nupo/ naturdiet*

Omrkring kl 9 - en bolle med pålæg og smør med mindre fedt

omkring kl 11-12 Nupo og frugt (hvis jeg var meget sulten så tog jeg en rugbrød)

omkring kl 15 - Nupo/naturdiet* eller grovbolle

Til aftensmad lavede jeg tit wokmad med alverdens grønsager, kylling og pasta (alm hvid pasta) eller bare ganske alm mad

omkring kl 21 - rugbrød - grovbolle eller nupo

* Natrudiet er et svensk produkt som svare til nupo, det er bare billigere og smager lidt bedre

Håber det kan hjælpe dig lidt

PS. jeg tabte 15 kg på halvanden måndede, så jeg kunne få en fedmeoperation, har så tabt 80 kg i alt nu.. men Nupo hjalp mig igang og var en super hjælp

Kram christina

vildt flot med dit vægttab tror jeg vil prøve at følge det du har skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.