sort original uldkorgi voksipose sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. august 2010

Heidimed lea

her er billederne,, jeg har nærstuderet den og den er ikke meget falmet,  slet ikke som blitzen får den til og se ud..

hvis det har interesse så kan du få den for 370 kr og så leverer jeg den til dig

mvh Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Heidimed lea

ps. betrækket skal lige vaskes der er ikke pletter på den selvom det ser sådan ud

Anmeld

24. august 2010

Sakris

Det ville være fint. Det er jo rigtig nok lidt svært at regne med blitzen, men vi vasker den ihvertfald,og stoler på din dømmekraft . Kan dynerne egentlig tåle vask?

Kan vi eventuelt aftale efter den 1.? Skal nemlig til København fra torsdag til tirsdag, men er derefter hjemme. Så har jeg bare betaling liggende kontant til dig.

Anmeld

24. august 2010

Skouboe

Sakris skriver:

Det ville være fint. Det er jo rigtig nok lidt svært at regne med blitzen, men vi vasker den ihvertfald,og stoler på din dømmekraft . Kan dynerne egentlig tåle vask?

Kan vi eventuelt aftale efter den 1.? Skal nemlig til København fra torsdag til tirsdag, men er derefter hjemme. Så har jeg bare betaling liggende kontant til dig.

Sommerdynen til voksi er bomuld og kan vaskes ved 60 grader. Vinterdynen er uld og skal renses.

Med mindre den er voldsomt beskidt er det nok at lægge dynen i fryseren i 24 timer.

Betrækket kan vaskes ved 60 grader...

- jeg har nemlig lige vasket min så den er klar til lillesøster, så jeg har sat mig lidt ind i det... 

Anmeld

24. august 2010

Heidimed lea

skriver lige et brev til dig

Anmeld

24. august 2010

Sakris

Skouboe skriver:

Sommerdynen til voksi er bomuld og kan vaskes ved 60 grader. Vinterdynen er uld og skal renses.

Med mindre den er voldsomt beskidt er det nok at lægge dynen i fryseren i 24 timer.

Betrækket kan vaskes ved 60 grader...

- jeg har nemlig lige vasket min så den er klar til lillesøster, så jeg har sat mig lidt ind i det... 

Tak, det er bare helt perfekt... Udover vi ikke har en fryser... haha, men det står øverst på ønskesedlen!

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Er den solgt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.