DAgpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Sabrina2014

Findes der dagplejer der åbner rigtig tidligt, som fx 05.00, til dem der skal møde tidligt om morgenen, og ikke først klokken 8?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

mariamiss6

Det tror jeg faktisk ikke...

Mener det tidligste ude hos os er halv syv eller kvart i syv...

Anmeld

23. august 2010

louise8723

den tidligste i min kommune er kl 06:00

Anmeld

23. august 2010

Stumpen

Det tidligste her i byen er 6.15...

Anmeld

24. august 2010

Sabrina2014

Hvad søren gør man så, hvis man er uddannet Bager, og skal møde så tidligt, har et barn - men min familie bor over 100km væk, så har ingen til at passe det fx? (Nu er det ikke aktuelt, da der går nogle år, men tænker bare på det, da jeg er på grundforløb som bager)

Anmeld

24. august 2010

*Toffee*

I Næstved er der en institution der har åbent fra mener det er kl. 5 eller 5.30 til kl. 22.

Mener også der i nogle byer er døgninstitutioner.. Men om de reelt gælder hele døgnet eller om de bare kalder dem det, er jeg lidt usikker på.

Anmeld

24. august 2010

SpunkenJo

SabrinaL skriver:

Hvad søren gør man så, hvis man er uddannet Bager, og skal møde så tidligt, har et barn - men min familie bor over 100km væk, så har ingen til at passe det fx? (Nu er det ikke aktuelt, da der går nogle år, men tænker bare på det, da jeg er på grundforløb som bager)

Her har manden og jeg begge to 3-holds skift. (7-15, 15-23 og 23-7)

det giver problemer ligesom dig, og her bor familien endnu længere væk.....

Her løses det med en barnepige i overlapsperioderne. Og ellers findes der "bedstemødre" som gerne giver en hånd.

I Hvidovre har de en super ordning ved jeg.

Barnepigen skulle jo bare komme forbi når su smutter på arbejde, og vente (evt. Liggende på sofaen til guldklumpen vågner, og så aflevere det i institution/dagplejen.

Det kan løses, men forstår udemærket din bekymring !
Knus Jo

Anmeld

24. august 2010

twinboys

Jeg åbner kl. 6.15 og i Haderslev kommune starter den 1. kl 6.00

Majbritt

Anmeld

24. august 2010

sarahb

der er døgn instutitioner som har åbent på skæve tidspunkter så det passer til folældre med skæve arbejdstider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.