28+4 og kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.087 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Muzs

ja overskriften siger sig selv. Jeg er 28+4 uger henne og jeg er den sidte uges tid begyndt (igen) at døje med kvalme. Lige gyldigt hvad mad der kommer på aftensmads bordet så får jeg en voldsom kvalme og får ingen mad ned.

Vær sød at sige jeg ikke er den eneste som får kvalme igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Miaka

Du er ikke den eneste.

Det er ikke så voldsomt som jeg havde det i ugerne 7-14, jeg havde nogle MEGET slemme uger tilbage dengang. Sengeliggende, opkast flere gange om dagen og havde det meget skidt.

Det er langsomt vendt lidt tilbage, SLET ikke i så voldsom grad. Men de hænger sammen med nogle trælse sure opstød jeg får, de kommer oftest kun når jeg ligger ned på venstre side, når jeg ligger på højre er der ingenting. Men har 2 aftener på en uge endnu engang måtte tvinge maden i mig da jeg fik kvalme af det. Men beskyldet lidt den lille for måske at ligge på en træls måde i maven, nu er han efterhånden så stor, at han kan trykke på ting og sager, så sent som igår formiddags havde jeg en meget træls form for diarre, har jeg heller ikke haft siden kvalmetiden. Så tror der bliver trykket på lidt derinde, samtidig med at der allerede nu er mindre plads til mad. Har ladet mig høre at det kun bliver værrer, så yay for os

Anmeld

24. august 2010

Muzs

Så er jeg vendt tilbage fra de døde.

Jeg havde så slem kvalme hele natten og det udviklede sig til opkast og jeg har det stadig meget dårligt. Så måske jeg skal kontakte lægen i morgen. Har mange underlige mavesmerter og stadig en slem kvalme. Ellers er det godt nok nogle lange 12 uger jeg har tilbage

Anmeld

24. august 2010

*A*

Jeg er 27+4 men springer lige med på kvalme vognen igen, igen... Havde ellers håbet at jeg kunne slippe, men nej. Sure opstød døjer jeg også med

Så du er ikke den eneste

Anmeld

25. august 2010

morethanperfect

Muzs skriver:

ja overskriften siger sig selv. Jeg er 28+4 uger henne og jeg er den sidte uges tid begyndt (igen) at døje med kvalme. Lige gyldigt hvad mad der kommer på aftensmads bordet så får jeg en voldsom kvalme og får ingen mad ned.

Vær sød at sige jeg ikke er den eneste som får kvalme igen

Puh det lyder som mig .. Har haft kvalme hele min graviditet indtil nu(30+1) og tror det blir ... 

Men prøv de der sea band armbånd .. De virker

Anmeld

25. august 2010

Muzs

Puha sikke en aften.

Smerterne i maven blev bare større og større så jeg måtte en tur til vagtlægen i aftes, og hun kunne sige at jeg nok havde for meget mavesyre. Så nu er smerter heldigvis ved at være væk så nu bliver det spændende og se om kvalmen kommer igen. Krydser fingre for den bliver væk.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.