Hvad sker der her i firmaet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Chalala85

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med dig.

Øv, hvor irriterende, du ikke bare kan få et klart svar, nu hvor du har gået og ventet og håbet.

Jeg synes, du skal vente et par dage og så tage en ny test. Viser den stadig negativ og har du stadig alle symptomerne, kan du ringe til dig læge og høre hvad han/hun siger. Måske kan du få taget en blodprøve som viser om du har forhøjet HCG-tal.

Krydser rigtig meget fingre for dig!!

Knus T

Takker har dog fået min mens men den er stoppet igen og gik ikke rigtig igang... det er noget forvirrende det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

mortil4dejligepiger

Det er jeg ked af at høre . Hvor er det uretfærdigt, at det skal være så svært for nogle at blive gravide eller holde på børnene!

Håber virkelig for Jer, at det snart er Jeres tur!  

Anmeld

24. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Ja.. den var negativ har fået lidt mens men det går ikke rigtig igang og er stoppet her til aften. Jeg forstår det simpelthen ikke :-(

Åh altså. Håber den bliver væk. Så længe det ikke er rigtig mens er der en chance.

Anmeld

24. august 2010

Chalala85

Alexis skriver:

Åh altså. Håber den bliver væk. Så længe det ikke er rigtig mens er der en chance.

Jeg håber også.. ville altså være dejligt. Håer også snart du får de 2 streger

Anmeld

24. august 2010

Chalala85 skriver:

Jeg håber også.. ville altså være dejligt. Håer også snart du får de 2 streger

Tusind tak søde. Krydser fingre for dig.

Skal på klinikken onsdag i næste uge til scanning inden IUI. Så må vi håbe det virker denne gang!

Anmeld

24. august 2010

Chalala85

Alexis skriver:

Tusind tak søde. Krydser fingre for dig.

Skal på klinikken onsdag i næste uge til scanning inden IUI. Så må vi håbe det virker denne gang!

Det skal bare virke! Nu må det altså være jeres tur Jeg alt hvad jeg kan for dig!!!

Anmeld

24. august 2010

Chalala85 skriver:

Det skal bare virke! Nu må det altså være jeres tur Jeg alt hvad jeg kan for dig!!!

Tusind tak søde. Og lige over

Anmeld

24. august 2010

Chalala85

mortil3dejligepiger skriver:

Det er jeg ked af at høre . Hvor er det uretfærdigt, at det skal være så svært for nogle at blive gravide eller holde på børnene!

Håber virkelig for Jer, at det snart er Jeres tur!  

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.