Det barn det barn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. august 2010

TbCp

Liva havde fået lov til at blive puttet i fars og mors seng her til aften.... Hun er blevet ekstremt tryghedssøgende efter hun er startet i børnehave og har meget brug for at være hos os.....

Jeg skulle så lige op og tjekke om hun sov og hvad ser jeg....

En lille pige der er igang med at smøre hele sin krop ind i panthenol salve

Ben, mave, hoved.... alt havde fået en tur...

Altså det barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

anna-jonas

Hun er en BANDIT.............men en nuttet en. Hmmmm..........jamen, så er i jo ret sikre på at hun ikke får rød numse over hele kroppen............godt så!! Kan huske at Anna gjorde noget lign. men det var så bare med en rød neglelak............også på sengetøjet. Men hun syntes selv hun var top-lækker.

Knus Mette

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Hun er en BANDIT.............men en nuttet en. Hmmmm..........jamen, så er i jo ret sikre på at hun ikke får rød numse over hele kroppen............godt så!! Kan huske at Anna gjorde noget lign. men det var så bare med en rød neglelak............også på sengetøjet. Men hun syntes selv hun var top-lækker.

Knus Mette

Haha ja hun er vist dækket ind nu

Uhh neglelak.... hvordan reder man lige den? Her har det værste været tusser.... men det var da forholdsvis nemt at få af...

Anmeld

23. august 2010

Klumpe-dumpe

Hvad pokker er der lige med det pantanol-creme... Lutte gør fuldstændig det samme.... Stikker jeg en hende en tube creme, så smider hun den bare, og går ud efter P-cremen og smørre sig ind...

Ja ja de kære små.

Anmeld

23. august 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Haha ja hun er vist dækket ind nu

Uhh neglelak.... hvordan reder man lige den? Her har det værste været tusser.... men det var da forholdsvis nemt at få af...

Man kan ikke få neglelak af sengetøjet..............men vi fik det af hendes arme og ben med neglelakfjerner.............sikkert fyldt med parabener. Ha, ha..........

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Man kan ikke få neglelak af sengetøjet..............men vi fik det af hendes arme og ben med neglelakfjerner.............sikkert fyldt med parabener. Ha, ha..........

For hulen altså Men hun ville jo bare være fin

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Tante Lilla :) skriver:

Hvad pokker er der lige med det pantanol-creme... Lutte gør fuldstændig det samme.... Stikker jeg en hende en tube creme, så smider hun den bare, og går ud efter P-cremen og smørre sig ind...

Ja ja de kære små.

Haha.. ja jeg ved det ikke....
Hun blev faktisk helt flov da vi kom op, men så måtte vi jo fortælle hende at det var helt ok

Hun havde faktisk også fået smurt sig rigtig fint ind

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Liva havde fået lov til at blive puttet i fars og mors seng her til aften.... Hun er blevet ekstremt tryghedssøgende efter hun er startet i børnehave og har meget brug for at være hos os.....

Jeg skulle så lige op og tjekke om hun sov og hvad ser jeg....

En lille pige der er igang med at smøre hele sin krop ind i panthenol salve

Ben, mave, hoved.... alt havde fået en tur...

Altså det barn!

Hahaha, hun er altså bare så sjov. Elsker de røvere, som hun kan finde på.

Hun er en sjov pige, hende Liva. Og samtidig så uskyldig sød i dét hun gør.

Igår aftes, da Bianca var puttet, blev hun bare VED med at rumstere rundt i viiiildt lang tid. Så jeg gik ind for at sige godnat igen, og gøre det klart, at NU skulle hun altså SOVE!
Først undrede jeg mig over, hvad det er for et lille slags lys der lå nede i hendes seng. Så havde hun indfanget sådan et batteri-drevent fyrfadslys, som lå med lyset nedad  Hm, jaja.
Jeg løftede så dynen op for at putte den omkring hende, og undrede mig så over, at hendes underbukser sad så skørt, så dem ville jeg da lige justere på .....da det så gik op for mig, at tøsen havde FIRE par trusser på.
Så havde hun haft hånden oppe i en skuffe, henne fra sin seng, og lige netop kunnet nå nogle underbukser, som hun så havde udnyttet tiden med at påklæde sig. SKØRE TØS! 

Jeg tror der gik næsten 2½ time igår, fra hun blev puttet, og før hun sov
Hun var vist lidt oppe og køre ovenpå alt det med ferie og transport, mm...

Anmeld

24. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hahaha, hun er altså bare så sjov. Elsker de røvere, som hun kan finde på.

Hun er en sjov pige, hende Liva. Og samtidig så uskyldig sød i dét hun gør.

Igår aftes, da Bianca var puttet, blev hun bare VED med at rumstere rundt i viiiildt lang tid. Så jeg gik ind for at sige godnat igen, og gøre det klart, at NU skulle hun altså SOVE!
Først undrede jeg mig over, hvad det er for et lille slags lys der lå nede i hendes seng. Så havde hun indfanget sådan et batteri-drevent fyrfadslys, som lå med lyset nedad  Hm, jaja.
Jeg løftede så dynen op for at putte den omkring hende, og undrede mig så over, at hendes underbukser sad så skørt, så dem ville jeg da lige justere på .....da det så gik op for mig, at tøsen havde FIRE par trusser på.
Så havde hun haft hånden oppe i en skuffe, henne fra sin seng, og lige netop kunnet nå nogle underbukser, som hun så havde udnyttet tiden med at påklæde sig. SKØRE TØS! 

Jeg tror der gik næsten 2½ time igår, fra hun blev puttet, og før hun sov
Hun var vist lidt oppe og køre ovenpå alt det med ferie og transport, mm...

Hahahaha hun er da vist også fuld af spilopper hende Bianca!

Anmeld

24. august 2010

sarahb

hahaha, det er kun Liva the Diva der laver sådan noget.. hahahaa..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.