Kan ikke komme ud af barsleshak :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er startet på arbejde for en måned siden efter 2 gange barsel næsten lige i rap.
Jeg er desværre bundulykkelig og kan slet ikke forene mig med tanken om at min barsel og hyggetid med alle ungerne bare er SLUT!
(Vi skal ikke have flere børn som det ser ud pt.)

Der går ikke dage imellem at jeg græder enten på vej til arbejde eller når jeg kommer hjem.
Jeg tænker på det hele tiden, har let til tårer og går rundt med en "klump i halsen" konstant.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre og det irriterer mig også grænseløst at jeg slet ikke kan falde til igen.

Jeg tror ikke at et nyt job ville ændre noget, da jeg egentlig ikke har det værste job man kunne tænke sig.
Det er vel lige så træls som et hvert andet job.
Jeg savner bare min barsel, savner mine unger og ja.. Bare savner mit liv som det var for et par måneder sden..
Hvad skal jeg gøre??!
Er der andre der har siddet med samme følelse?

Jeg er lige ano i tilfælde af at en kollega læser med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

henh01

Har du overvejet at gå lidt ned i timer?? Det kunne jo give dig lidt frirum til at dyrke dit eget og familie livet.

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Har du overvejet at gå lidt ned i timer?? Det kunne jo give dig lidt frirum til at dyrke dit eget og familie livet.

Jeg burde måske have nævnt at jeg ikke har fuldtid, men derimod arbejder 30 timer om ugen, så man må sige at jeg er ret privilligeret.
Desværre er der en masse weekendvagter, men det kommer man nok ikke udenom i den branche.

Men åha hvor er det svært at omstille sig efter så lang tid hjemme

Anmeld

23. august 2010

henh01

hvis økonomien kan bære det kan du jo komme længere ned i timer.. ellers så forestiller jeg mig at du har en del fridage når du arbejder weekender og dem skal du måske til at nyde lidt ekstra og bruge lidt mere tid på ungerne der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.