ja som overskriften lyder så er min aller bedste veninde blevet junkie-misbruger-narkoman eller hvad folk vil kalde det.. med det er samme..
Det er simpelhen så forfærdeligt at det er sket og endt sådan her.
Vi har gået i klasse sammen siden 8kl og været sammen nat og dag 24/7 indtil jeg blev gravid så kunne jeg ikke feste hver weekend-ferier osv... vi levede lidt det vilde liv med godt gang i festerne og gav den max gas.. vi røg da også lida hash og fik flsker på bordene.
Hun har altid været lesbisk og hendes kæreste siden skolen har altid røget hash-taget streger også blev det vildere og vildere med hende så vi var aldrig til de samme fester.. så min veninde festede alene med hende og hendes fuck up venner fra parken.
Af eller anden grund har hun altid set op til hendes kæreste som er misbruger... så da jeg ikke kunne feste på livet løs mere gik hun mere og mere sammen med hende og til sidst hver wekend.
Nu er det sådan at hun er blevet narkoman, det er simpelhen så sørgeligt.. hun begyndte at tage amf og cola også ryge cola også , men det sidste stykke har det ikke været nok så nu fikser hun kun... sælger sig selv i kbh -er sammen med en fat mand på 73 tæt på hende by.. den anden dag blev jeg ringet op af hendes familie, hun var blevet indlagt med en overdosis og lå i resperator, hun var gået i kramper og froder ud af munden.. hendes lille krop kunne ikke klare de rene vare i odense så ambulancen kom.. hun blev genoplivet og stak af 2 gange den nat far sygehuset.. kan slet ikke få ind i mit hoved hvordan hun tænker... politiet jkom først og førte hende tilbage og om morgen i vagtskift rendt hun igen.. det er nu to dage siden og idag er hun tilbage på gaden i kbh.
man kan ikke tvangsindligge en narkoman hvis de ikke selv vil, sådan siger de alle steder.. hun har været på forskellige afvænning steder men stikker af gang på gang.
jeg vil ønske jeg kunne hjælpe hende men man kan groft sagt kun se på... hendes familie råber og banker i bordet alle steder-kommunen-misbrugscenter men intet at gøre når hun ikke selv vil hjælpes..
puha der fik jeg lige lidt ludt, tak fordi i læste med hertil..
Anmeld