Ked og trist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. august 2010

L-Mortil3

Øv hvor er jeg bare ked og trist idag.. SUK

Har ellers haft en skøn dag i svømmeren og så nasset lidt mad hos naboen med Morten var til bold, men øv hvor jeg er trist nu...

Sidder og har skide ondt i ryg og hofter og tankerne flyver jo straks til graviditeten med Liam hvor jeg var sygemeldt fra uge 13-14 stykker dels pga min kroniske rygsygdom men også med bækkenløsning der kun blev værre som tiden går....

Jeg kan bare slet ikke overskue at smerterne skal begynde at overmande mig allerede nu, så kan jeg i hvertfald godt skyde en hvid pil efter at begynde fuldtid d. 11 oktober...

SUK lige et rigtig pive indlæg fra mig, der bare er så ynkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

FrkT

Århhhh søde da  Håber godt nok du får en lettere graviditet denne gang end med Liam, for du havde det godt nok ikke godt i ryg og bækken.... men du må i hvert fald passe på dig selv.

Hvis du får brug for et par "fridage" står vores dør altid åben for dig, det ved du.

Anmeld

23. august 2010

L-Mortil3

Århhhh søde da  Håber godt nok du får en lettere graviditet denne gang end med Liam, for du havde det godt nok ikke godt i ryg og bækken.... men du må i hvert fald passe på dig selv.

Hvis du får brug for et par "fridage" står vores dør altid åben for dig, det ved du.

Du er bare en evig skattepige Du kan ikke være bekendt i er rejst så "langt" væk ( )

Har bare så ondt, benene er følelsesløse på når når smerterne stråler i dem, og ryggen, puha... ja den er slem... det er da bare SLET ikke mit held!

Anmeld

23. august 2010

Lone Jakobsen

æv det lyder bestemt ikke rart. håber da ikke du skal ha så ondt resten af graviditeten.

Anmeld

23. august 2010

FrkT

Line&Liam skriver:

Du er bare en evig skattepige Du kan ikke være bekendt i er rejst så "langt" væk ( )

Har bare så ondt, benene er følelsesløse på når når smerterne stråler i dem, og ryggen, puha... ja den er slem... det er da bare SLET ikke mit held!

Hmmm.... hvad med noget fysioterapi, kan sådan noget hjælpe på det?

I lige måde  Ja vi flyttede lige som I var kommet tæt på, lol.... men vi er nu ikke SÅ langt væk.... jeg har 45 min på arbejde og det tager MAX 15 min fra mit arbejde og hjem til jer. Du er i hvert fald meget velkommen både med eller uden lillemanden

Anmeld

23. august 2010

L-Mortil3

FrkT skriver:

Hmmm.... hvad med noget fysioterapi, kan sådan noget hjælpe på det?

I lige måde  Ja vi flyttede lige som I var kommet tæt på, lol.... men vi er nu ikke SÅ langt væk.... jeg har 45 min på arbejde og det tager MAX 15 min fra mit arbejde og hjem til jer. Du er i hvert fald meget velkommen både med eller uden lillemanden

Gik til fys hele graviditeten med Liam, og det hjalp bare nul og en papfis, andet end mens jeg var der ... suk..

Anmeld

23. august 2010

FrkT

Line&Liam skriver:

Gik til fys hele graviditeten med Liam, og det hjalp bare nul og en papfis, andet end mens jeg var der ... suk..

Hmmm ja, så hjælper det jo ikke meget. Hvad med kiropraktor? Eller er det for voldsomt i forhold til din graviditet? Eller nogle øvelser du selv kan gøre hjemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.