Gravid igen!;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Kontakt lægen i morgen..hvis du ikk er langt henne blir du nok anbefalet medicinsk abort. Det skal nok gå det her,sålænge du er sikker på at det er det rigtige at gøre

Det er det rigtige for mig og mit syge barn. Men det er pisse uretfærdigt for den lille i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

MaleneG

Anonym skriver:

Det er det rigtige for mig og mit syge barn. Men det er pisse uretfærdigt for den lille i maven

øv en situation at stå i.

Det er aldrig sjovt at skulle have en abort, men gud hvor må det være svært når man har set/følt den kærlighed som det lille væsen giver.

Du får en kæmpe krammer herfra, og min dybeste respekt for det valg. Det må være virkelig svært.

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

øv en situation at stå i.

Det er aldrig sjovt at skulle have en abort, men gud hvor må det være svært når man har set/følt den kærlighed som det lille væsen giver.

Du får en kæmpe krammer herfra, og min dybeste respekt for det valg. Det må være virkelig svært.

Tak. Jeg fandt ud af det i dag og jeg tænker nemlig på hvor meget jeg da ville elske det barn hvis det kom til verdenen, men jeg er nødt til at lade være med at tænke med hjertet i det her tilfælde.

Anmeld

23. august 2010

MaleneG

Anonym skriver:

Tak. Jeg fandt ud af det i dag og jeg tænker nemlig på hvor meget jeg da ville elske det barn hvis det kom til verdenen, men jeg er nødt til at lade være med at tænke med hjertet i det her tilfælde.

Har du haft det oppe at vende med manden?

Tænker bare mere at i måske sammen skulle træffe beslutningen, og virkelig tænke igennem om muligheden for at klare en nr 2 ikke var til stede?

Undskyld hvis jeg sætter dig i tvivl om dit valg, er overhovedet ikke min hensigt, men kan kun gisne om det mareridt det må være.

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Har du haft det oppe at vende med manden?

Tænker bare mere at i måske sammen skulle træffe beslutningen, og virkelig tænke igennem om muligheden for at klare en nr 2 ikke var til stede?

Undskyld hvis jeg sætter dig i tvivl om dit valg, er overhovedet ikke min hensigt, men kan kun gisne om det mareridt det må være.

Ja vi har snakket om det hele dagen, og hvis ikke vi havde haft et sygt barn i forvejen, kunne det måske lade sig gøre. 

Anmeld

23. august 2010

wamse

Anonym skriver:

Ja vi har snakket om det hele dagen, og hvis ikke vi havde haft et sygt barn i forvejen, kunne det måske lade sig gøre. 

Du får en kæmpe stor kram og jeg er fuld af forståelse for dit valg.

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Du får en kæmpe stor kram og jeg er fuld af forståelse for dit valg.

Tak skal du have. Var lidt bange for at få "skæld ud".

Anmeld

23. august 2010

MaleneG

Anonym skriver:

okay.

og ingen grund til at frygte skæld ud, det er dit valg og indimellem så er tingene ikke så lige til som folk tænker nogen gange.

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

okay.

og ingen grund til at frygte skæld ud, det er dit valg og indimellem så er tingene ikke så lige til som folk tænker nogen gange.

Tak for forståelse. Nej det er bestemt ikke bare sort/hvid.

Anmeld

23. august 2010

Shibby

Du omtaler den allerede som den lille hvilket får mig til at tvivle på at du er enig med digselv i den her beslutning. Hvis du føler,-både med hjertet og hjernen at abort er det eneste rigtige,-so go for it..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.