Ang. test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2010

betiinsen

Hej piger.

Lige et spørgsmål, tager ægløsningstest hver dag, og skal efter beregning have ægløsning i denne uge. Lige efter min sidste mens, havde ægløsningstesten den ene dag næsten to lige røde streger, men der står de skal være helt lige tydelige og det var de ikke. så ved ikke om  jeg havde ægløsning der allerede. Efterfølgene har jeg testet hver dag, og nu her hvor jeg snart burde få ægløsning er anden streg slet ikke så tydlig. er det normalt?

Er begyndt at få lidt udflåd nu, håber det er et tegn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Chrizzer

betiinsen skriver:

Hej piger.

Lige et spørgsmål, tager ægløsningstest hver dag, og skal efter beregning have ægløsning i denne uge. Lige efter min sidste mens, havde ægløsningstesten den ene dag næsten to lige røde streger, men der står de skal være helt lige tydelige og det var de ikke. så ved ikke om  jeg havde ægløsning der allerede. Efterfølgene har jeg testet hver dag, og nu her hvor jeg snart burde få ægløsning er anden streg slet ikke så tydlig. er det normalt?

Er begyndt at få lidt udflåd nu, håber det er et tegn.

For at en ÆL test skal være positiv skal teststregen være lige så tydelig, eller tydligere end den normale streg. Så jeg vil sige du ikke har haft ægløsning der. Og når du beskriver er begyndt at få meget udflåd, passer det også med ægløsningen er på vej  Man begynder nemlig at danne mere udflåd under ægløsning, og når du har ægløsning vil der være noget æggehvide-lignende udflåd, der er meget elastisk

Held og Lykke

Anmeld

23. august 2010

betiinsen

Okay men det har ikke betydning at streg to i testen er blevet mindre synlig jo tættere jeg er på min ægløsning?

Anmeld

23. august 2010

Chrizzer

betiinsen skriver:

Okay men det har ikke betydning at streg to i testen er blevet mindre synlig jo tættere jeg er på min ægløsning?

Nej ikke umiddelbart Du kan kun bruge testen, den dag den viser mindst 2 lige tydelige streger, så er det bare at gå til den. Alt derudover kan ikke bruges  

Anmeld

23. august 2010

betiinsen

Okay så krydser jeg fingre for det snart kommer tak for hjælpen

Anmeld

23. august 2010

Chrizzer

betiinsen skriver:

Ja held og lykke

Anmeld

25. august 2010

Frk.Munk

betiinsen skriver:

Og det kommer snart :-) - skulle du ikke også have ÆL i morgen den 26 eller den 27 aug? (efter en ÆL-beregner?) Så er det bare at låse jer inde i soveværelset - tror jeg "smider" nøglen væk ;-) ha ha

Anmeld

25. august 2010

betiinsen

Jo men tror bare ikke helt det holder stik. tror faktisk der står i min beregninger den 26-30, så det er nok nærmere den 28 ca. Men min krop er så underlig lige nu, og kan ikke helt finde ud af den

Hvad med dig, har du fået det, og tager du ægløsningstest?

Anmeld

25. august 2010

Frk.Munk

Nej ikke endnu, der står den 26-27 ved mig, og sidste månede passede det overraskende godt - så krydser finger for at vi rammer dagen denne månede... Jeg løb tør for tests igår, har bestilt nogle flere, og krydser virkelig finger for jeg modtager dem i morgen så de kan komme i brug.. bestiller min på www.trendsales.dk, der har jeg brundet dem billige. 10 stk for 40 kr (inklusiv porto) 

Men ja, min krop teer sig os temmelig meget, har vidst fået "kronisk" ondt i maven (kan mærke når jeg har ÆL=ondt i maven), bare af at tænke på projekt-baby, prøver virkelig og slappe af, da jeg jo godt ved at man psykisk kan påvirke det hele.. men det kommer nok i morgen eller fredag... Jeg har forresten også fået nogle bumser, ca 5-6 stykker, og det plejer jeg aldrig at have, men det har sikker også noget at gøre med , at man tænker over det hele....

Har jeg ikke ret i at man konstant tænker "gravid- nuuuuu"? SKRUK SKRUK SKRUK :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.