Stærke smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg har periodevise stærke smerter i underlivet, det er mest udpræget i venstre side, men de kommer også i højre. De er så voldsomme at de tager pusten fra mig og stråler op i maven.

Jeg kan jo ikke undgå at blive bekymret og frygte at jeg er ved at miste. Jeg er 6+3 i dag. Jeg blev skannet da jeg var 5+5. Der kunne de se en blommesæk, men intet foster. Graviditet udenfor livmoderen blev udelukket, så det er ikke det, der er galt. Jeg fik af vide, at det var normalt at der intet foster kunne ses.

Er der nogen der har prøvet noget lignende?

(jeg skriver som anonym, da familien endnu ikke kender til gravidteten)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Malonde1985

Hmm.. altså i starten af min graviditet havde jeg også meget hiven og niven i venstre side, men det var som sådan ikke decideret stærke smerter, men mere møgirriterende kildende "smerter". Det strålede ned i benet og om i lænden. Var bange for at det måske var en graviditet udenfor livmoderen, men det blev så tjekket, og jeg blev tjekket for underlivsbetændelse.. Men intet galt. Tror det stoppe i 8-9 uge. Spurgte min læge om det kunne være de såkaldte ligamentsmerter - ledene giver sig jo, men mente hun ikke det var så tidligt i graviditeten. Har så læst på nettet at det godt være det, såå... Men ved ik om det kan være samme problem?

Er i 18 uge nu og barnet har det efter alt at dømme fint, og har intet tidspunkt iøvrigt blødt.. Du bløder ikke vel?

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har milde menssmerter normalt, og så kommer de andre smerter så i bølger.

Jeg bløder heldigvis ikke. Så jeg håber at det er noget harmløst. Jeg skal desværre først til læge igen i næste uge, så før kan jeg ikke få spurgt ind til det.

Anmeld

23. august 2010

AnneCatrine

Hejsa...

Jeg var til en tidlig scanning med min baby, men da jeg kom derhen kunne man ikke se mit foster, men som dig kun det de kalder en blommesæk- de sagde til mig, at enten var jeg i en meget tidlig gravidsitet, eller også var den måske ikke blevet til noget,(gået til grunde) men vi blev nød til at tage nogen blodprøver for at se om mit HCG-tal steg, og det i mit tilfælde gjorde det heldigvis... Jeg havde så bare åbenbart haft en meget sen ægløsning- smertene som du har, kender jeg flere som har døjet med... tænk positivt... .-)))

Min blommesæk er i hvert fald blevet 23 uger og til min kommende søn .-))9 Håber at det kan berolige dig lidt

Anmeld

24. august 2010

Miaka

kæresten og jeg var til tidlig scanning i uge 7, og der var den lille RET lille:

TS 7+

Han har ikke været mere end 5 cm der. Så giver meget mening, at der ikke er meget at se før du er længere henne.

Mht til smerterne er det meget normalt. Jeg var på i starten på toilet flere gange i timen, ikke for at tisse, men for at se om min mens var begyndt. Jeg havde dagligt "menssmerter" som det føles som, men senere får navnet ligamentsmerter. Der betyder at livmoderen udvider sig og gør plads til barnet. Nogle gange er det meget smertefulde, andre gange bare meget ømme. Det var værst fra omkring uge 5-14 stykker, nu er det sjældent det gør ondt. Er 27 uger henne nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.