Jer der har Barsel på kh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Margorie

Hvornår fik i lov at gå på barsel? Hvis ikke jeg har misforstået noget vil min sagsbehandler ikke sende mig på barsel før min termin?
Ikke fordi jeg forventer at få flere uger, ville da bare været meget rart med en uge eller to inden termin til lige at slappe af i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Stumpen

Jeg er udd. pædagog og i arbejde må man gå fra 8 uger før, men som arbejdsløs/vikar må man gå 4 uger før...

Anmeld

23. august 2010

Momster89

Jeg kunne gå på barsel 4 uger før på KH.

Anmeld

23. august 2010

vingummibamse

som de andre skriver må du gå på barsel 4 uger før.. med mindre du er under en speciel ordning...

Anmeld

23. august 2010

NaFe

4 uger før termin

Anmeld

23. august 2010

Margorie

Wee Det var da altid noget..

Anmeld

23. august 2010

Low

Jeg er på kontanthjælp og jeg kunne gå på barsel 4 uger før men jeg mener at hvis man er offenlig ansat så kan man gå på barsel 8 uger før.

Anmeld

23. august 2010

mathildemb

Nu ved jeg ikke hvad du laver til dagligt, men jeg er sygeplejerske (offentligt ansat) og må gå på barsel 8 uger før termin.

Anmeld

23. august 2010

millesofie

Marge skriver:

Hvornår fik i lov at gå på barsel? Hvis ikke jeg har misforstået noget vil min sagsbehandler ikke sende mig på barsel før min termin?
Ikke fordi jeg forventer at få flere uger, ville da bare været meget rart med en uge eller to inden termin til lige at slappe af i

fordi jeg er selvstændig havde jeg ingen barsels ordning  så jeg røg på KH's barsel men jeg gik op til min arbejdes markeds rådgiver og fik udregnet min barsel jeg fik barsel en uge før termin

grunden bækkenløsning fik jeg den så rykket til en mån før termin

men tal med din AMR og hør hende ad, for du er jo også tung og der er jo også det mentale og det praktiske der skal på plads inden bebse kommer

held og lykke

Anmeld

23. august 2010

Ann.

Du har ret til 4 uger før termin - lige som de fleste andre, med undtagelse at dem der må gå 8 uger før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.