pizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Millesmammi

hvad putter i på jeres pizza?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

sofie85

Millesmammi skriver:

hvad putter i på jeres pizza?

tomat ost skinke peberfrugt coktailpølser bacon løg pepperoni champignon osv, det varierer lidt  

Anmeld

23. august 2010

Koen.

tomat,oksekød,peberfrugt, champingnon,ost og cocktailpølser

Anmeld

23. august 2010

saxa

Tomat, pepperoni, oksekød, peberfrugt, friske champignon, løg, coctailpølser og ost.. Men det varierer meget, og kommer an på hvad vi lige har..

(Den plejer at være delt i 2, da manden kun vil have oksekød, coctailpølser, pepperoni og ost på - og det er ski for kedeligt for mig...)

Anmeld

23. august 2010

Mai-pigen

Laver enten med skinke, pepperoni, peberfrugt, ananas, ost eller tun, majs, peberfrugt, ost, eller kylling i stykker, bacon, karry, ost....

Anmeld

23. august 2010

JulieE

OK... jeg er nok lidt miljøskadet af at have boet i Rom en periode. En god pizza er der en rigtig lækker tomatsovs på, god ost (helst rigtig mozzeralla) og et max 2 slags fyld. Jeg er vild med en god skinke i hele stykker, ikke revet. eller en lidt stærk peperoni.

Alternativt laver jeg den med den med tomat ost og tynd kartoffelskiver rystet med olie. De sidste 10 min lægger jeg peperoni skiver på. Ungerne er vilde med det ig det mætter lidt mere end alm pizza

Anmeld

23. august 2010

Momster89

Tomatsovs, ost, skinke og baunaisesovs.

Ja jeg ved godt lidt klam,t men det smager bare super godt

Anmeld

23. august 2010

mathildemb

Istedetfor tomatsovs blander jeg olivenolie med knust hvidløg og salt og peber.

På pizzaen kommer jeg kogte kartofler i skiver, løg, spinat, feta og revet ost. Nogle gange også artiskokker. Det er vegetarisk, men super lækkert og anderledes

Anmeld

23. august 2010

De3Guldklumper

JulieE skriver:

OK... jeg er nok lidt miljøskadet af at have boet i Rom en periode. En god pizza er der en rigtig lækker tomatsovs på, god ost (helst rigtig mozzeralla) og et max 2 slags fyld. Jeg er vild med en god skinke i hele stykker, ikke revet. eller en lidt stærk peperoni.

Alternativt laver jeg den med den med tomat ost og tynd kartoffelskiver rystet med olie. De sidste 10 min lægger jeg peperoni skiver på. Ungerne er vilde med det ig det mætter lidt mere end alm pizza

Helt enig - selvom jeg dog aldrig har boet eller været i italien.

Anmeld

23. august 2010

JulieE

Pylle3 skriver:

Helt enig - selvom jeg dog aldrig har boet eller været i italien.

Smil! Måske har du en lille italierne gemt i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.