He he og åhh Jesus:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Valle81

Antons to nederste forbisser er på vej igennem -det må blive inat - han er helt glasklar lige der hvor de kommer og jeg kan mærke dem helt tydeligtlige under:0)

Men jesus nogle dage de sidste mange dage har været - sove en halv time og vågne fordi det hele klør og kradser - nøj tak hvor jeg glæder mig til at de kommer igennem og når de næste skal til at poppe så tror jeg jeg vil prøve det der smertelindrende fra apoteket:0)

Det er jo lige så synd for drengen som for moderen:0)

Nåh ville ingenting - men i kan da også lige få et billede:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

LauraLW

Åh yes! Vilmas to er lige kommet her i løbet af de sidste par dage... hvorfor blev man ikke advaret om sådan noget!!? :-)

Anmeld

23. august 2010

Koen.

Uhh bare vi var så langt, Lærke pylre og holder kun op når vi gnubber hendes gummer, i går skreg hun 5 timer i streg Men vi kan kun mærke sådan en slags knopper!

Nå sidespring

Han er bare alt for lækker og sikke et udtryk

Anmeld

23. august 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Åh yes! Vilmas to er lige kommet her i løbet af de sidste par dage... hvorfor blev man ikke advaret om sådan noget!!? :-)

Ohh Yes det er et nightmare og man tænker bare - nej hvor blev mit artige søde sovende glade barn af.

Men næh nej, er så sindsygt træt falder i søvn med det samme - men vupti 30 min efter så er der fest - vender ham om rokker lidt med vognen - han sover og sådan fortsætter festen til han er udhvilet. Jo det er bare spas:0)

Håber det snart er ovre og vi kan få Anton tilbage:0)

Anmeld

23. august 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Ohh Yes det er et nightmare og man tænker bare - nej hvor blev mit artige søde sovende glade barn af.

Men næh nej, er så sindsygt træt falder i søvn med det samme - men vupti 30 min efter så er der fest - vender ham om rokker lidt med vognen - han sover og sådan fortsætter festen til han er udhvilet. Jo det er bare spas:0)

Håber det snart er ovre og vi kan få Anton tilbage:0)

Ja for søren!

Synes dog det er værst om aftenenen. De sidste to aftener har jeg ammet og ammet og ammet og så har hun fået en flaske også (det plejer vi ellers ikke) for lige at slå hende helt ud. - Ellers kan vi godt stå i timevis med en lille voldssomt træt skrigeskinke men som ikke vil, eller kan, overgive sig.

Anmeld

23. august 2010

Tulle28

Valle81 skriver:

Antons to nederste forbisser er på vej igennem -det må blive inat - han er helt glasklar lige der hvor de kommer og jeg kan mærke dem helt tydeligtlige under:0)

Men jesus nogle dage de sidste mange dage har været - sove en halv time og vågne fordi det hele klør og kradser - nøj tak hvor jeg glæder mig til at de kommer igennem og når de næste skal til at poppe så tror jeg jeg vil prøve det der smertelindrende fra apoteket:0)

Det er jo lige så synd for drengen som for moderen:0)

Nåh ville ingenting - men i kan da også lige få et billede:0)

Jamen velkommen i klubben:-) Her er de brudt igennem begge to - håber ikke hun lærer at bruge dem lige foreløbig for nøj, hvor er de skarpe!!

Håber snart Anton bliver sig selv igen:-)

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.