Testlister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Frk.S

Hejsa.

Nu varer det ikke så længe inden jeg skal være med på test-listerne. Jeg tog den sidste p-pille i fredags, så min mens kommer sikkert i dag - og derefter går det så løs med projekt "baby-making"!

Men jeg har lige et spørgsmål - hvordan finder i den dato hvor i har testdag? Er det den dag i skulle have haft mens, eller hvad?

Nu når jeg er stoppet med p-piller, er det jo ikke sikkert at min cyklus er helt regelmæssig, så det er svært at vide hvornår jeg burde have min 1. rigtige mens.

Hvad gjorde i lige efter p-pille stop?

Og hvor længe gik der inden der var gevinst? (er lidt utålmodig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Karina p

Hej,

Jeg stoppede med p-piller for snart halvandet år siden efter at have taget dem i 10  år og den er først nu indenfo de sidste 4 måneder blevet nogenlunde regelmæssig.

Jeg plejer at gå ind på http://www.min-mave.dk/beregn-aegloesning.htm for der kan du indtaste de tre sidste gange du har haft det og så fortæller "maskinen" dig hvornår du kan forvente at få det - den plejer jeg at bruge  og den rammer nogenlunde rigtigt med datoen, så den bruger jeg når jeg skal skrive testdatoen ind. 

Kender godt utålmodigheden  vi har prøvet nu i 7 måneder, så håber snart den er der

for at du snart står med en positiv test

Mange hilsner Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.