En realitet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

TbCp

linefun skriver:

Tak kære ven.

Jeg er overrasket over hvor mange føleleser der vælter rundt i en, både de gode og de dårlige. Det hele er en smule overvælende.
Du har jo heldigvis været der rigtig meget for mig og det regner jeg med du stadig vil være

Inderst inde så er troen der jo på at alting nok skal lykkes.

Jeg satser desuden på at gøre Trine kunsten efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

otlitrom

Jeg vil også byde dig velkommen! Som Tjuhl skriver, så er det ikke den rareste gruppe at melde sig i, men når det nu skal være, så er det godt her er så trygt at være, med masser af opbakning og gode råd. Så brug os endelig.

Jeg og kæresten har været igang med projekt baby i 2½ år, og i morgen begynder jeg på hormoner, da vi er opstartet i ICSI behandling. Mandens sædkvalitet er desværreget dårlig. Vi håber på at én gang er nok Men ellers må vi tage en runde mere..!

Velkommen til - jeg håber du bliver glad for at være her. Al held og lykke herfra!!

-Kitty

Anmeld

24. august 2010

klmf

Ville bare lige byde dig velkommen her på 'vi er TOSSEDE med-babyer'- siden

Håber du inden længe kan skifte gruppe

Hilsen Charlotte  - mor til charmebøffen Oliver

Anmeld

24. august 2010

linefun

kitty skriver:

Jeg vil også byde dig velkommen! Som Tjuhl skriver, så er det ikke den rareste gruppe at melde sig i, men når det nu skal være, så er det godt her er så trygt at være, med masser af opbakning og gode råd. Så brug os endelig.

Jeg og kæresten har været igang med projekt baby i 2½ år, og i morgen begynder jeg på hormoner, da vi er opstartet i ICSI behandling. Mandens sædkvalitet er desværreget dårlig. Vi håber på at én gang er nok Men ellers må vi tage en runde mere..!

Velkommen til - jeg håber du bliver glad for at være her. Al held og lykke herfra!!

-Kitty

Tak for velkomsten.

Jeg føler mig allerede meget tryg bare med denne velkomst jeg har fået herinde.

Det bliver virkelig spændende for Jer, hvad angår behandlingen. Og jeg ønsker dig pøj pøj med hormon-opstarten i morgen

Line

Anmeld

24. august 2010

otlitrom

linefun skriver:

Tak for velkomsten.

Jeg føler mig allerede meget tryg bare med denne velkomst jeg har fået herinde.

Det bliver virkelig spændende for Jer, hvad angår behandlingen. Og jeg ønsker dig pøj pøj med hormon-opstarten i morgen

Line

Mange tak. Lige nu er jeg meget nervøs, for det er en meget ukendt vernden jeg skal sætte benene i. Men hvad går vi ikke igennem, for at få de børn vi drømmer om?

Dejligt du føler dig tryg allerede. Så mangler vi bare at du bliver afhængig

Anmeld

24. august 2010

MM1987

Velkommen. 

Du har helt ret, det er en fantastisk gruppe. Så nogen positivt er det ved at få "barnløs stemplet". 

Det lyder dog værre end det er, for selvfølgelig er det hårdt - men der kommer jo noget godt ud af det - og det skal nok lykkedes. 

Endnu engang velkommen til - og håber du snart kan få de 2 streger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.