Pludselig bange for fremmede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Tulle28

Ja så er jeg her igen... Nu er tøsen pludselig begyndt at blive bange for fremmede (det var svigermor og svigerinden det "gik ud over") og vil pludselig ikke tage flaske (hun bliver fuldammet, men har fået flaske når det har været nødvendigt).

Pyyyh altså! Hun skal passes i weekenden af mine forældre, som hun kender, men hun kender også svigerfamilien, og de var altså pludselig farlige... Jeg har haft lidt stress over hun skulle passes, men nu har jeg da virkelig grund til at blive stresset synes jeg! Og hvis hun så heller ikke vil tage flasken... Gys!

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg... Bare have lidt luft tror jeg:-)

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Mette.

Tulle28 skriver:

Ja så er jeg her igen... Nu er tøsen pludselig begyndt at blive bange for fremmede (det var svigermor og svigerinden det "gik ud over") og vil pludselig ikke tage flaske (hun bliver fuldammet, men har fået flaske når det har været nødvendigt).

Pyyyh altså! Hun skal passes i weekenden af mine forældre, som hun kender, men hun kender også svigerfamilien, og de var altså pludselig farlige... Jeg har haft lidt stress over hun skulle passes, men nu har jeg da virkelig grund til at blive stresset synes jeg! Og hvis hun så heller ikke vil tage flasken... Gys!

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg... Bare have lidt luft tror jeg:-)

Knus Tulle

Min egen datter er kun 4 måneder, og synes jeg kunne se på din profil din datter er 5 mrd.?

Men altså, nu har jeg jo ikke selv prøvet det, men har hørt fra flere veninder med ældre børn at mange i alderen 5-6 måneder kan få en periode hvor de er bange for alle andre end mor og far.. Muligvis er det den periode hun er inde i.

Anmeld

23. august 2010

serinasmor

hmm ... det er helt normalt at der kommer et tidspunkt hvor de kan se forskel på kendte og ukendte mennesker .. og de skal altså komme flere gange om ugen for ikke at være farlige ...

når hun nu skal passes skal det nok gå ... bare sørg for at ta afsted i god tid så hun får mulighed for at se barnepigerne an fra mors arm først ....gerne en halv times tid om muligt ...

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

Har du læst bogen "vidunderlige uger"? handler om tigerspring som vores små pus ska igennem. I deres spring kan de være tæmmelige "strenge" både overfor fremmede og overfor deres vante rytme (tænker her på at hun ikke vil tage flasken)!! De kan rent faktisk også reagere ved ikke at have lyst til så meget mad.

Hos os har bogen hjulpet, så vi forstår vores drenge bedre

Anmeld

27. august 2010

Tulle28

Malene84 skriver:

Har du læst bogen "vidunderlige uger"? handler om tigerspring som vores små pus ska igennem. I deres spring kan de være tæmmelige "strenge" både overfor fremmede og overfor deres vante rytme (tænker her på at hun ikke vil tage flasken)!! De kan rent faktisk også reagere ved ikke at have lyst til så meget mad.

Hos os har bogen hjulpet, så vi forstår vores drenge bedre

Jo har bogen og ALLE (ALLE!) punkterne under 19 ugers springet har efterhånden passet her... Støøøn. De sidste to dage har der været ro på og igår turde hun sidde hos mormor OG kigge på oldemor - så det går fremad he he:-)

De pokkers tigerspring!

Anmeld

27. august 2010

NatasjaL

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

det gjorder vores datter også hun begyndte da hun var ca 5 måneder, min sp sagde sådan skal de reagere så det er kun et godt tegn de skal lærer af se forskel på folk de ser tit og dem de ikke ser så tit, så der ikke noget at være bekymret for

Anmeld

27. august 2010

Mathilde

Sådan begynte Celina også at reagere overfor fremmede, da hun var 3mdr. og det var rigtig slemt! Hun skreg bare hun hørte en fremmed stemme og hvis hun kom over til andre end mig eller Frederik, så skreg hun helt panisk det var MEGET slemt med Celina. MEN det er en periode. Jeg tror Celina fik det bedre med fremmede, da hun var ca. 7mdr. Hun er stadig ikke helt tryg ved andre end hendes dp udover os og kan stadig ikke passes.... Men jeg tror det for langt de fleste kun er en kort periode men det er hårdt mens det står på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.