Ja. Så har jeg oprettet en profil herinde på baby. Mest på Zafirs opfordring, for at få mulighed for at følge hendes fødsel live (hvilket bliver virkelig intenst, tror jeg!).
Men egentlig er det også fint, bare i sådan al almindelighed, at skulle være herinde. Jeg glæder mig helt sindssygt meget til at blive mor. Status på den front er lige nu, at jeg er på noget ikke-gravid-venlig medicin, som jeg dog er ved at trappe ned fra. Pointen er, at når jeg har været medicinfri et stykke tid, og set, om jeg rent faktisk kan klare mig uden, så er planen at smide p-pillen 
Der går nok omkring et halvt års tid, før tingene er nået dertil. Men det passer os rigtig fint. Både i forhold til min uddannelse og i forhold til Roars nyåbnede butik, som de lige skal have gang i først.
Så.. indtil da snuser jeg rundt herinde og får gode råd og forbereder mig mentalt på, hvad der forhåbentligt skal ske inden længe 
Håber at komme ind i nogle gode debatter og møde nogle andre ligesindede kvinder, der rigtig gerne vil have børn 
Anmeld