En tidlig profil :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Jarnsaxa

Ja. Så har jeg oprettet en profil herinde på baby. Mest på Zafirs opfordring, for at få mulighed for at følge hendes fødsel live (hvilket bliver virkelig intenst, tror jeg!).

Men egentlig er det også fint, bare i sådan al almindelighed, at skulle være herinde. Jeg glæder mig helt sindssygt meget til at blive mor. Status på den front er lige nu, at jeg er på noget ikke-gravid-venlig medicin, som jeg dog er ved at trappe ned fra. Pointen er, at når jeg har været medicinfri et stykke tid, og set, om jeg rent faktisk kan klare mig uden, så er planen at smide p-pillen

Der går nok omkring et halvt års tid, før tingene er nået dertil. Men det passer os rigtig fint. Både i forhold til min uddannelse og i forhold til Roars nyåbnede butik, som de lige skal have gang i først.

Så.. indtil da snuser jeg rundt herinde og får gode råd og forbereder mig mentalt på, hvad der forhåbentligt skal ske inden længe

Håber at komme ind i nogle gode debatter og møde nogle andre ligesindede kvinder, der rigtig gerne vil have børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

NessaXenia

spændende!!

hende Zafir er en værre en

Velkommen til Baby.dk, jeg er blevet slugt hel af denne her side siden den dag jeg selv oprettede mig herinde.

En værre tidsfordriver

Endnu engang velkommen,

Anmeld

23. august 2010

Svane83

Velkommen til, jeg stratede også herinde inden vi egentlig var gået i gang med at prøve.

Men det er lidt farligt... herinde for vi skulle først være gået igang i august, meeeennn jeg er nu 10+3 så vi startede allerede midt i juni.... hi hi vi kunne simpelthen ikke vente længere.

Men velkommen til jeg glæder mig til at følge dig.

Carina

Anmeld

23. august 2010

Jarnsaxa

Tak for det

Ja, hun er sgu sej, altid noget interessant der :p

Anmeld

23. august 2010

Jarnsaxa

Svane83 skriver:

Velkommen til, jeg stratede også herinde inden vi egentlig var gået i gang med at prøve.

Men det er lidt farligt... herinde for vi skulle først være gået igang i august, meeeennn jeg er nu 10+3 så vi startede allerede midt i juni.... hi hi vi kunne simpelthen ikke vente længere.

Men velkommen til jeg glæder mig til at følge dig.

Carina

Tusind tak, og tillykke med graviditet

Anmeld

23. august 2010

Pia.

Velkommen til... Dejligt med nye ansigter...

Håber du bliver rigtig glad for at være her inde...

Knus fra Pia.

Anmeld

23. august 2010

Jarnsaxa

Pia. skriver:

Knus fra Pia.

Tusind tak

Anmeld

23. august 2010

rasser32

Pia. skriver:

Knus fra Pia.

Velkommen til

Det er en super side, kan kun anbefale den

Anmeld

23. august 2010

Moar'en

Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.