Søde navne til små labrador hvalpe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Elvers

Hvis jeg nogensinde skal have en hund, skal det være en labrador, og jeg har aldrig været i tvivl om, at den skal hedde Herman... Så Herman er mit bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

sofie85

Pia. skriver:

Min store søn og jeg sad for sjov og ville finde på navne til vores kommende lab. hvalpe ... Men så nemt var det heller ikke..

Har I nogle gode hunde navne (må gerne være rigtige navne, altså ikke vovse eller vuffi, men rigtige navne)

Knus Pia.

Buller Cæsar Mille

Anmeld

23. august 2010

Pia.

Elvers skriver:

Hvis jeg nogensinde skal have en hund, skal det være en labrador, og jeg har aldrig været i tvivl om, at den skal hedde Herman... Så Herman er mit bud

Jamen det kunne jo være du skulle resevere en lille Herman hos mig De bliver født i midten af sep. og 8-10 uger efter er de klar til at flytte hjem til deres nye mor og far...

- Fortæller gerne meget mere om forældrene (har dem begge to) og hvis der ellers er noget du vil vide...

Du kan også kontakte mig på pia@mimamik.dk - eller på en privat besked her inde..

Knus Pia

Anmeld

23. august 2010

Isabella_mor

der er ikke nogle bedre hundenavne end

han : flemming, henning, ejnar, mester, Luske, bastian, balder,

min egen hund hedder Obama men vi kalder ham Obi.

hun : lady, tøsen, trunten. fisen, fie, selma, soleima, viola, laura, gerda, 

det var lige det jeg kunne komme på..!

Anmeld

23. august 2010

Elvers

Pia. skriver:

Jamen det kunne jo være du skulle resevere en lille Herman hos mig De bliver født i midten af sep. og 8-10 uger efter er de klar til at flytte hjem til deres nye mor og far...

- Fortæller gerne meget mere om forældrene (har dem begge to) og hvis der ellers er noget du vil vide...

Du kan også kontakte mig på pia@mimamik.dk - eller på en privat besked her inde..

Knus Pia

Så længe vi bor i lejlighed midt i københavn, så bliver der ikke nogen hund til os... men forhåbentlig får vi et sted med plads til hund i fremtiden

Anmeld

23. august 2010

Dictes mor

Jeg vil så gerne have to hunde på et tidspunkt, og så skal de hedder Panik og Amok

Hende jeg har nu hedder Molly.

Min søster har en lab, der hedder Tesla. Og ellers kan jeg godt lide de her navne:

Charlie, Michelle, Buster (udtales engelsk), Fister, Sally og Silke.

Anmeld

23. august 2010

Tut

Vi venter pt. på en Cavalier King Charles Spaniel hvalp, som skulle blive født om ca. 2 uger, og vi står først i køen til den, så vi må vælge mellem alle hvalpene, så vi ved endnu ikke med køn, men vi har navnene:

FIONA

CARLO eller CHARLIE

Mvh

Mette

Anmeld

24. august 2010

Pia.

Tak for alle jeres super gode idéer til hunde navne - har skrevet de fleste af dem ned og glæder mig nu til at høre hvad børnene vælger de skal hedde...

Knus og tak igen... Pia.

Anmeld

24. august 2010

Guldet

Vi havde en hanhund der hed Saco engang. Nu har vi en hundhun der hedder Amy .

Ellers synes jeg at navnet Maja er rigtig sødt. eller Bertha, Bella.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.