Andre i KBH med børn på 7-9 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. august 2010

L.J.L

Jeg valgte mødregruppen fra i sin tid, men synes nu alligevel at jeg kan savne at mødes med andre mødre som har børn på samme alder. Er der nogle i Københavns-området med børn på omkring min søns alder (8½mdr) som kunne tænke sig at mødes en gang i mellem?

Jeg hedder Lise og jeg er 31, men ung af sind (synes jeg selv) så alder har absolut ingen betydning her Min søn hedder Lauritz og er som sagt 8½ mdr. og MEGET glad og livlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Frøken Sørensen

Hej

Nu bor jeg godt nok ikke inde i kbh... Men i Brøndby! Men det tager jo ikke mere end 20 min. med s-tog så er vi der

Jeg har Lucas som bliver 8 mdr d. 8 sep...

Er selv 24 år. Jeg er i en mødregruppe, men nogle gange fungere den og andre gange gør den ikke... Så er altid frisk på at mødes med andre som har børn 

Anmeld

23. august 2010

L.J.L

Gitte85 skriver:

Hej

Nu bor jeg godt nok ikke inde i kbh... Men i Brøndby! Men det tager jo ikke mere end 20 min. med s-tog så er vi der

Jeg har Lucas som bliver 8 mdr d. 8 sep...

Er selv 24 år. Jeg er i en mødregruppe, men nogle gange fungere den og andre gange gør den ikke... Så er altid frisk på at mødes med andre som har børn 

Nej det er jo tæt på, vi bor på Nørrebro Er du stadig på barsel og hvor længe?

Anmeld

23. august 2010

Frøken Sørensen

linselouise skriver:

Nej det er jo tæt på, vi bor på Nørrebro Er du stadig på barsel og hvor længe?

Ja jeg er stadig på barsel og er det til starten af januar.

Hvad med dig?

Anmeld

23. august 2010

L.J.L

Gitte85 skriver:

Ja jeg er stadig på barsel og er det til starten af januar.

Hvad med dig?

Jeg har barsel til 24 oktober, muligvis længere, det kommer lidt an på om mit arbejde overlever krisen og om sønnike får en vuggestueplads Han står stadig nr. 13 og skulle egentlig starte her d 1 sep. men det kan jeg vidst skyde en hvid pil efter..

Hvor er din søn bare ualmindelig smuk, har lige været inde og lure Er han nem at ha? Min søn har krudt i måsen, og er en værre pilfinger! Jeg ved ikke lige hvor han har det fra, da både mor og far er meget rolige mennesker

Anmeld

23. august 2010

Frøken Sørensen

linselouise skriver:

Jeg har barsel til 24 oktober, muligvis længere, det kommer lidt an på om mit arbejde overlever krisen og om sønnike får en vuggestueplads Han står stadig nr. 13 og skulle egentlig starte her d 1 sep. men det kan jeg vidst skyde en hvid pil efter..

Hvor er din søn bare ualmindelig smuk, har lige været inde og lure Er han nem at ha? Min søn har krudt i måsen, og er en værre pilfinger! Jeg ved ikke lige hvor han har det fra, da både mor og far er meget rolige mennesker

Hvor arbejder du henne?

Ja okay, det bliver nok ikke til d. 1 september, men mon ikke der når at komme plads inden d. 24 oktober

Ihhh tusind tak .. Og ja han er en dejlig og nem dreng. Og han er også en dreng med krudt i måsen...  

Årh ja vores er også en pilfinger... Og hvordan mon det så ikke er om nogle måneder, hehe

Var også inde og lure... Og du skal da nødig snakke... Sikke en charmetrold i har fået jer  Og en sikke en hårpragt  

Anmeld

23. august 2010

L.J.L

Gitte85 skriver:

Hvor arbejder du henne?

Ja okay, det bliver nok ikke til d. 1 september, men mon ikke der når at komme plads inden d. 24 oktober

Ihhh tusind tak .. Og ja han er en dejlig og nem dreng. Og han er også en dreng med krudt i måsen...  

Årh ja vores er også en pilfinger... Og hvordan mon det så ikke er om nogle måneder, hehe

Var også inde og lure... Og du skal da nødig snakke... Sikke en charmetrold i har fået jer  Og en sikke en hårpragt  

har skrevet en pb til dig

Anmeld

23. august 2010

millesofie

hvis i kan bruge mig så kommer jeg gerne til kbh 1-2 gange om mån

det ville da være kanon hygsomt

jeg er 25 og har tinke på 8mån hun er fra d 10 dec 09

Anmeld

23. august 2010

L.J.L

Fisenberg skriver:

hvis i kan bruge mig så kommer jeg gerne til kbh 1-2 gange om mån

det ville da være kanon hygsomt

jeg er 25 og har tinke på 8mån hun er fra d 10 dec 09

Jeg er sådan set ligeglad hvor du er fra Jeg trænger bare til lidt voksentid udover min mand, så jeg giver gerne en kop kaffe når du kommer ind til byen igen

Lauritz er fra 5 dec 2010 så vores børn er jo ret tætte aldersmæssigt

Anmeld

24. august 2010

millesofie

linselouise skriver:

Jeg er sådan set ligeglad hvor du er fra Jeg trænger bare til lidt voksentid udover min mand, så jeg giver gerne en kop kaffe når du kommer ind til byen igen

Lauritz er fra 5 dec 2010 så vores børn er jo ret tætte aldersmæssigt

jamen det lyder jo skønt

og ja de ligger da lige op af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.