Fødselsforberedelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. august 2010

C-Posey

Gik i alene eller havde i en partner med?

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal bede min kæreste holde fri, eller om det ikke er mere end jeg kan klare selv? Hvordan gjorde i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Mig med maven

Jeg gik slet ikke til fødselsforberedelse. Men skulle jeg havde gjort det, ville jeg ønske at han var med. Fordi min mand var med til ALT, og vi har haft det sammen, det har været rart! Men min mand har også flextid, som gør at han har mulighed for at planlægge sit arbejde sådan, at det ikke ville blive noget problem.

Men jeg kunne forestille mig at det kunne være rart bare at have en med, mor, veninde, søster eller mand, bare for at man har en at dele det med!

Anmeld

23. august 2010

L.J.L

Min mand var med hver gang. Synes det var meget rart at have ham med så han også var godt forberedt på fødslen, og han syntes heldigvis også selv at det var fint at han kom med

Anmeld

23. august 2010

quar20

Min mand var også med..!! Han var glad for at have været med - selvom han syntes det var svært at forberede sig på en fødsel selvom tiden nærmede sig.. =)

Jeg var smadder glad for at han var med.. =) Alle de andre havde deres mænd med - desuden var min daværende JM SUPER til også at fange de kære mænds interesse - og vi fik også set en fødestue.. Det var min mand samt de andre SUPER glade for sådan det ikke var " skræmmende" for dem at stå derinde med alle de ting der er..!!

Anmeld

23. august 2010

Bondepigen

Jeg gik slet ikke til fødselsforberedelse.... Jeg lod bare naturen gå sin gang... Jeg kan ikke rigtigt se, hvad man skal bruge det til... for kvindens krop ved jo selv, hvad den skal gøre....

Men hvis det kan gøre nogle mere trygge ved hele situationen, så er det selvfølgelig fint at gå til det.

Anmeld

23. august 2010

Emilie Sarah

Jeg gik selv.

Lidt underligt, da jeg var den ENESTE der sad alene. Men sådan er det jo.

Anmeld

23. august 2010

Enayia

Hejsa, jeg valgte fødselsforberedelse helt fra

Men held og lykke med det Knus Enayia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.