legestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. august 2010

jlp90

Hej.

Min datter er 2,5 måned og jeg overvejer at tage hende med i legestue i dag, men jeg ved ikke om det er for tidligt. Nogle der har nogle erfaringer? Kæresten mente nemlig at det først når de var lidt større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

serinasmor

jeg var selv i legestue for første gang da serina var 3 mdr .. der syntes jeg det var lidt for tidligt ... hun sad mest ved sin mor og kiggede på de andre børn .. så hun fik selvfølgelig noget ud af det .. men jeg synes hun var for lille til at ligge på gulvet blandt de andre børn .. tænk på at i legestuen er børnene op til 3 år... børn passer selvfølgelig på hinanden og ved godt at man skal passe ekstra på de små .. så måske var jeg pivet ...

hmmm ... jeg tror jeg synes i skal tage afsted om ikke andet så bare for at kigge og for at mor får lidt luftforandring i kan jo altid gå igen hvis det bliver for meget for din datter med alkle de indtryk

Anmeld

23. august 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

trot det kommer an på hvor du tager hen, om der er andre små børn på samme alder.

jeg gik i legestue med min søn da han var 2 mdr og det var bare fantastisk, der var 3 andre børn på samme alder, så de kunne følge hinanden frem tid de startede i institution.

Anmeld

23. august 2010

Eliza/lykke

Hej, jeg ventede til min søn var 9-11 mrd gammel. Det skulle jeg ALDRIG have gjort. Det var alt for sent.

Jeg troede, at det ville være godt for ham, før han skulle i VS. Men jeg skulle have gjort det fra starten af. Vende ham til andre børn, larm, andet legetøj osv.

Så afsted med jer

Denne gang skal vores datter i VS allerede som 6 mrd., og det tror jeg faktisk bliver kanon godt for hende (moar her er bekymret, mennnn sådan er det jo).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.