Babydyne og junior dyne + pude søges til billige penge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.349 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2010

pussepige

Jeg mangler en babydyne og junior dyne + pude nogen der har sådan noget billigt til salg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

saxa

Ellers kan du købe juniordyne+pude i babysam for 169.- Og mener babydyne+pude er ca. samme pris.. Billigere kan det vist ikke gøres..

Anmeld

23. august 2010

slettet_7530

pussepige skriver:

Jeg mangler en babydyne og junior dyne + pude nogen der har sådan noget billigt til salg??

Jeg har babydynen og puden

Det er så godt som nyt, du kan få det for 250,00

https://www.baby.dk/debat/50138pi1/babyudstyr/alt-muligt-udstyr-til-baby.aspx

Anmeld

23. august 2010

pussepige

saxi skriver:

Ellers kan du købe juniordyne+pude i babysam for 169.- Og mener babydyne+pude er ca. samme pris.. Billigere kan det vist ikke gøres..

Nej det må man sige det er billigt..

Anmeld

23. august 2010

NatasjaL

pussepige skriver:

jeg har en baby dyne du kan købe for 70 kr + porto

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså Hvis du er en lille bitte smule fix på fingrene, er den slags mega nemt selv at lave billigt

Én voksen-dyne, giver nemlig 2 baby-dyner og 1 junior dyne.

Du skal klippe voksen dynen over på midten. Så har du 2 junior dyner. Så klipper du den ene junior dyne over og har 2 babydyner

Puder brugte Idun slet ikke da hun var lille og en billig voksen dyne kan fås både i IKEA og JYSK

- Så er det bare lige at sy på maskine i kanten og sy et kant bånd på. Og de fleste af os, har vel taget et symaskinekørekort i skolen engang? Så det kan du sagtens ...

Anmeld

23. august 2010

JulieE

pussepige skriver:

Jeg har en fin allergivenlig junior dyne til salg.

Se Her:

https://www.baby.dk/debat/59546pi1/babyudstyr/allergivenlig-juniordyne.aspx

Mange hilsner

Julie

Anmeld

23. august 2010

pussepige

Zafir skriver:

Altså Hvis du er en lille bitte smule fix på fingrene, er den slags mega nemt selv at lave billigt

Én voksen-dyne, giver nemlig 2 baby-dyner og 1 junior dyne.

Du skal klippe voksen dynen over på midten. Så har du 2 junior dyner. Så klipper du den ene junior dyne over og har 2 babydyner

Puder brugte Idun slet ikke da hun var lille og en billig voksen dyne kan fås både i IKEA og JYSK

- Så er det bare lige at sy på maskine i kanten og sy et kant bånd på. Og de fleste af os, har vel taget et symaskinekørekort i skolen engang? Så det kan du sagtens ...

Ja det var da super smart.. Min mor er gammel syerske så mon ikke jeg kunne få hende til det

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
pussepige skriver:

Ja det var da super smart.. Min mor er gammel syerske så mon ikke jeg kunne få hende til det

De viste det engang i rabatten

Der er en din voksen dyne i jysk til 199, så jeg i ugens tilbud. - Og 2 stks for 250 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.