Hello Kitty til Isabella...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Anasmor

Så blev Trines skønne datter 2 år... Trine er min kollega, og jeg lovede hende for måneder tilbage at lave en Hello Kitty kage til Isabella, som er helt skør med den lille kat...

Den skulle være lilla og piget... Så her er hvad jeg fandt frem til til Isabella, som blev SÅ glad for sin KITTY kage ..

Smykket på siden er lavet med en "multi gem mould" er bare SÅ glad for den... den er da super genial

Sløjfen i MMF med plastik spænde fra Panduro hobby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

otlitrom

Jeg bliver jo nød til at se alle de Kitty-kager i laver (brugernavn) Og den er godt nok fin! Den lilla farve er rigtig fin!

Flot kage som altid, du er jo mega dygtig!

Anmeld

23. august 2010

Mka

Jeg er helt imponeret, hold da fast du er bare dygtig

Virkelig flot.

Anmeld

23. august 2010

pussepige

Anasmor skriver:

Så blev Trines skønne datter 2 år... Trine er min kollega, og jeg lovede hende for måneder tilbage at lave en Hello Kitty kage til Isabella, som er helt skør med den lille kat...

Den skulle være lilla og piget... Så her er hvad jeg fandt frem til til Isabella, som blev SÅ glad for sin KITTY kage ..

Smykket på siden er lavet med en "multi gem mould" er bare SÅ glad for den... den er da super genial

Sløjfen i MMF med plastik spænde fra Panduro hobby

Min  datter ville blive helt vild hvis hun fik sådan en kage til fødselsdag.. Super flot..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.