Kan man bli så lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. august 2010

mifune

Jeg fødte en fantastisk morsom og nydelig liten gutt søndag den 15. august. Vi ble satt i gang fredag den 13., på vei til jordmor ringte de fra føden og spurte om vi nu ikke bare skulle gå i gang

Det var pisse hårdt, det tok lang tid, var helt åpen søndag ved ni-tiden, men lillegullet hadde det ikke så godt med pressveene, hans hjerterytme falt så meget at han måtte tas med keisersnitt.

Jeg glemmer aldri når jeg bliver trillet inn på neonatal og får se ham for første gang. I armene på min kæreste. Det er det villeste jeg har oplevd i mit liv, lykketårene randt bare.

Vi har bare hygget oss siden, han er så utrolig god, jeg har lyst til at spise ham opp Kom hjem fra sygehuset torsdag, til et nyt liv med ny mening. Fins ikke noget bedre enn lillegullet i hele verden

Jeg vil lige vise billedet et par dage, men er litt privat af mig, så tager det lige væk efter at I har fået et kikk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Bondepigen

mifune skriver:

Jeg fødte en fantastisk morsom og nydelig liten gutt søndag den 15. august. Vi ble satt i gang fredag den 13., på vei til jordmor ringte de fra føden og spurte om vi nu ikke bare skulle gå i gang

Det var pisse hårdt, det tok lang tid, var helt åpen søndag ved ni-tiden, men lillegullet hadde det ikke så godt med pressveene, hans hjerterytme falt så meget at han måtte tas med keisersnitt.

Jeg glemmer aldri når jeg bliver trillet inn på neonatal og får se ham for første gang. I armene på min kæreste. Det er det villeste jeg har oplevd i mit liv, lykketårene randt bare.

Vi har bare hygget oss siden, han er så utrolig god, jeg har lyst til at spise ham opp Kom hjem fra sygehuset torsdag, til et nyt liv med ny mening. Fins ikke noget bedre enn lillegullet i hele verden

Jeg vil lige vise billedet et par dage, men er litt privat af mig, så tager det lige væk efter at I har fået et kikk

Neeej, hvor fantastisk!!!! TILLYKKE med ham! Kan sandelig godt forstå, du har lyst til at spise ham... for han er da godt nok en lille lækkerbidsken! Hvor er han dog helt fantastisk køn!!!!

TILLYKKE ENDNU ENGANG!

Anmeld

23. august 2010

anna-jonas

Nåååå...............endelig kom han ud til jer. Stort tillykke med den super fine lille gut. Hvor stor var han?? Har han fået et navn??

Knus Mette

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Hvor er han dejlig!

Anmeld

23. august 2010

ChatH

mifune skriver:

Gud hvor er han bare skøn!! Tillykke med ham!

Anmeld

23. august 2010

otlitrom

STORT tillykke, Mifune! Han er godt nok en køn lille dreng!!

Dejligt at du nu er kløfri, men med guld i armene!

Anmeld

23. august 2010

Dictes mor

Hvor er han dog dejlig!!! Stort stort tillykke med ham. Tænk sig, nu er du mor Er det ikke bare vidunderligt? Det lyder som om, du havde en okay oplevelse af fødslen, men den lyder nu ret hård. Er det dejlig at komme hjem med ham og få en hverdag til at hænge sammen som familie? Det er simpelthen så dejligt, at du har fået en lille dreng nu efter alt det du har været igennem, og så er du vel også helt klø-fri nu

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

neeej hvor er han skøn! TILLYKKE med ham!!!! Dejligt at høre at du nærmest svæver af lykke!

Anmeld

23. august 2010

Karo

Stort tillykke herfra

Han er vel nok en dejlig lille dreng

Anmeld

23. august 2010

NaFe

stort stort tillykke med den lille gut...han ser da også for dejlig ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.