folk har f.. så travlt kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Anonym trådstarter

Ja nu må jeg lige af med noget.. jeg er skide irriteret, har for nylig købt ting til vores lille bebs, vi har købt bil, og været ude og rejse... Det er så fint nok. Vi er ikke nogen som har overdrevet mange penge men vores økonomi er ok, vi har et lån hvor vi betaler 6000,- af om måneden, og har af forskellige grunde været heldige at få råd til disse ting. For eks at vi fik forhøjet vores lån så vi kunne købe den brugte bil osv.

Vi har tidligere været enormt dårligt stillet.. nå men anyway.. så inde på facebook har jeg en som begynder at spørger mig "har i vundet i lotto?" osv osv. Jeg svare til at starte med men sletter det til sidst fordi jeg bliver rimeligt irriteret over at jeg skal have komentar om vores køb af diverse ting! altså hva fanden rager det andre mennesker...! kan de ikke bare være ligeglade..aaaaaaaaaaarg... ja undskyld skulle lige af med det.. er ano fordi hvis nu at nogen kan gætter hvem jeg er....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

XXSS

Lad da bare folk snakke - de må jo have ondt i rumpetten eller noget over det... ! Men hvor ved de det fra? Eller slet dem fra fb!

Anmeld

22. august 2010

Laulund87

Uhh jeg kender det alt for godt

Rigtig mange har s*****ondt i røven over hvad vi bruger penge på herhjemme! 

En bestemt forlanger nærmest at få af vide hvad vi har brugt af penge og hvor meget

Nogle andre i svigerfamilien har en dårlig økonomi og kan ikke finde ud af det med penge, så de kan slet ikke klare hvis vi forkæler os selv Umiddelbart kan det godt se ud som om at vi bruger mange penge, men vi sparer sammen til det vi ønsker os(over lang tid)og det ser folk jo ikke!

Anmeld

22. august 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Ja nu må jeg lige af med noget.. jeg er skide irriteret, har for nylig købt ting til vores lille bebs, vi har købt bil, og været ude og rejse... Det er så fint nok. Vi er ikke nogen som har overdrevet mange penge men vores økonomi er ok, vi har et lån hvor vi betaler 6000,- af om måneden, og har af forskellige grunde været heldige at få råd til disse ting. For eks at vi fik forhøjet vores lån så vi kunne købe den brugte bil osv.

Vi har tidligere været enormt dårligt stillet.. nå men anyway.. så inde på facebook har jeg en som begynder at spørger mig "har i vundet i lotto?" osv osv. Jeg svare til at starte med men sletter det til sidst fordi jeg bliver rimeligt irriteret over at jeg skal have komentar om vores køb af diverse ting! altså hva fanden rager det andre mennesker...! kan de ikke bare være ligeglade..aaaaaaaaaaarg... ja undskyld skulle lige af med det.. er ano fordi hvis nu at nogen kan gætter hvem jeg er....!

Kender det udemærket, til dem der skriver de kommentarer svarer jeg altid:

De rige har mange glæder!

--- Det kommer sku ikke andre ved, og den plejer at lukke måsen på dem

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Uhh jeg kender det alt for godt

Rigtig mange har s*****ondt i røven over hvad vi bruger penge på herhjemme! 

En bestemt forlanger nærmest at få af vide hvad vi har brugt af penge og hvor meget

Nogle andre i svigerfamilien har en dårlig økonomi og kan ikke finde ud af det med penge, så de kan slet ikke klare hvis vi forkæler os selv Umiddelbart kan det godt se ud som om at vi bruger mange penge, men vi sparer sammen til det vi ønsker os(over lang tid)og det ser folk jo ikke!

ja man har det sku sådan lidt hvad fanden rager det dem... det er ikke min skyld de ikke har råd til det..

jeg har aldrig selv haft travlt med hvad andre brugte penge på! heller ikke da jeg havde få pgen og ingen at bruge..

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Line&Liam skriver:

Kender det udemærket, til dem der skriver de kommentarer svarer jeg altid:

De rige har mange glæder!

--- Det kommer sku ikke andre ved, og den plejer at lukke måsen på dem

hehe ja den skulle jeg have brugt..

Anmeld

22. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

ja man har det sku sådan lidt hvad fanden rager det dem... det er ikke min skyld de ikke har råd til det..

jeg har aldrig selv haft travlt med hvad andre brugte penge på! heller ikke da jeg havde få pgen og ingen at bruge..

Hvis folk spørger om vi er blevet millionærer, siger jeg bare; Ja det er sgu skønt!

Det er så barnligt at blande sig i andres pengesager!

Hvis nogen kommenterer noget igen, så sig; Misundelse er en grim ting

Anmeld

22. august 2010

wamse

Jeg kender det også godt :-( Jeg bestilte en masse nye møbler til hele hjemmet og fik også kommentar på face om jeg havde vundet i lotto. Men jeg havde lige mistet min far og det var arven efter ham jeg brugte på os. Så spørgsmålet var bare så malplaceret som det kunne være.

Anmeld

22. august 2010

Svei

Næ..det kender jeg ikke...men jeg tror heller ikke rigtig jeg skriver om det når jeg køber noget, ellers køber jeg bare aldrig noget...jo forresten, mine bryster der har da været stikpiller herinde faktisk...men hvad pokker, det er vel bare mennesker der ikke har andet at gå op i...personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med hvad andre bruger af penge.

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Næ..det kender jeg ikke...men jeg tror heller ikke rigtig jeg skriver om det når jeg køber noget, ellers køber jeg bare aldrig noget...jo forresten, mine bryster der har da været stikpiller herinde faktisk...men hvad pokker, det er vel bare mennesker der ikke har andet at gå op i...personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med hvad andre bruger af penge.

ja men noget så basalt som at købe en brugt bil (når vi ikke havde bil) det ved  folk jo når de kender en...eller for den sags skyld rejse.. syntes sku det er for langt ude..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.