Znuzke skriver:
Jeg er blevet grebet af Criminal Minds og har jo lige opdaget at jeg ikke fik set afsnittet igår - men hvor og hvordan ser jeg det på nettet???
Jeg fandt en side, men der skal man downloade afsnittet står der - jeg troede ikke man skulle downloade noget???
Jeg ved der er mange "se-tv-på-nettet-hajer" herinde, så hjælp lige en gammel tumpe som voksede op med s/h tv....
(når vi altså havde tv...)
Prøv lige at hør her Oldemor..... Du trykker 3 gange på tasten w så . og så skriver du surfthechannel og så . og så com og så trykker du bare på den knap der ligner en knækket pil (den hedder altså enter)

Der kan du prøve at søge på serien inde

Hvis du skal se mere end 1 afsnit af gangen, skal du IKKE bruge links'ne fra MEGAvideo, der er nemlig en tidsbegrænsning på, så du kun kan se lige under 1 time og så skal du vente 72 minutter før du kan se videre

Så altså tag nogle af de andre links, hvis der findes nogle andre...
Mange af dem er kinesiske eller japanske... Men man kan sagtens se dem alligevel... Det gælder så lige om at finde ud af hvilken hosting site der buffer hurtigt, og hvilke der hakker på den der seriøst irriterende måde

når du trykker på et link kommer der en play knap, den trykker du på, og så bliver du vildt forfærdet fordi der popper en reklame op, sikkert for en spilleside, men den lukker du bare, og trykker igen på play knappen, så kommer du til det rette sted

God fornøjelse - og du holder bare nallerne fra Shemar Moore, ham skal jeg nemlig giftes med en gang
www.surfthechannel.com
Anmeld