Skriver privat af personlige oversager.
Landet ligger sådan at jeg er en lidt stor pige (ikke overdrevet) og mig og kæresten vil gerne til at have børn da vi syntes det er ved at være på tide aldersmæssigt samt styr på penge og godt job begge to.
Ved godt det kan være svært blive gravid som stor men nogle er jo blevet det alligevel så man håber vel altid. (Og er ved gøre noget ved det med vægten)
Nu står ejg så i et dilemma da jeg er gået en uge over tid med min mens, som plejer være regelmæssig (har smidt p-pillerne for godt og vel tre mdr siden) Har en ekstrem chokolade træng hele tiden, undlader dog tage dette med hensyn til vægten, er også sulten hele tiden, spiser dog kun lidt de gange dagligt som det er anbefaldet. Render på toilet konstant, har mange humør svingninger. Vi var til fødsesldag igår og fik MANGE klamme svedture så vildt at oflk spurgte om jeg var syg.
Men alligevel bliver jeg ved få negative tests.. Vil lige hører alle i dejlige kloge damer herinde tror om, om det kan være fordi jeg er gravid eller bare ren indbildning og om det kan være fordi testene ikke kan teste det allerede.
På forhånd tak for hjælpen.
Anmeld