Mon man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Anonym trådstarter

Skriver privat af personlige oversager.

Landet ligger sådan at jeg er en lidt stor pige (ikke overdrevet) og mig og kæresten vil gerne til at have børn da vi syntes det er ved at være på tide aldersmæssigt samt styr på penge og godt job begge to.

Ved godt det kan være svært blive gravid som stor men nogle er jo blevet det alligevel så man håber vel altid. (Og er ved gøre noget ved det med vægten)

Nu står ejg så i et dilemma da jeg er gået en uge over tid med min mens, som plejer være regelmæssig (har smidt p-pillerne for godt og vel tre mdr siden) Har en ekstrem chokolade træng hele tiden, undlader dog tage dette med hensyn til vægten, er også sulten hele tiden, spiser dog kun lidt de gange dagligt som det er anbefaldet. Render på toilet konstant, har mange humør svingninger. Vi var til fødsesldag igår og fik MANGE klamme svedture så vildt at oflk spurgte om jeg var syg.

Men alligevel bliver jeg ved få negative tests.. Vil lige hører alle i dejlige kloge damer herinde tror om, om det kan være fordi jeg er gravid eller bare ren indbildning og om det kan være fordi testene ikke kan teste det allerede.

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Muffinmus

hmm, måske, vent et par dage og prøv igen:-) men det kan vel også bare være lidt alm ubehag??

Hmm, eller en ret træls grund, men  tidlig overgangsalder, men nu aner jeg ikke hvor gammel du er jo så det er muligt det er et vildskud.

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

JA det kan godt være det bare er det. Syntes bare en uge er meget langtid at være gået over..

Jeg er kun 22 så ved ikke hvor tidligt overgangsalderen kommer?

Anmeld

22. august 2010

Muffinmus

ej, så ville jeg i hvert fald anse det som en god mulighed, så ville jeg gå efter generelt ubehag eller en forsinket test:-)

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Jamen så håber jeg da det er en forsinket test. Hehe. Men har også hørt det er meget forskelligt hvor sent man kan teste positiv. Ved dog ikke hvad der er normalt her heller..

Anmeld

22. august 2010

Alexander&Lærke

umh kunne have skrevet lidt det samme som dig, jeg er også gået en uge over tid eller faktisk mere, men får også negative test det er bare mega træls efterhånden. 

Jeg har også haft en del ubehag, dog lidt i anden retning end dig. Så som oppustet hed morgen og aften. Kvalme og appetit løshed om morgnen, træthed, ja de mest normale gravidetets symp.  og altså udeblevende mens.

Jeg har en dreng i forvejen og med ham blev jeg gravid med det samme og testen viste graviditet førstegang jeg tog en et pa dage over tid.

Jeg tror jeg vil prøve en anden type test hvis mens ikke snart viser sig og ellers kontakte lægen for det er da mærkeligt....

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Det er ret frusterende.. Vil egentlig bare gerne vide om den er der eller ej..

Når ja træthed den har jeg bestemt også da...

Vi har også snakket lidt om det med læge besøg, men er generalt ikke for meget for gå til læge og kunne være rart man selv kunne teste det inden.. Tror jeg venter måneden ud inden jeg vil smutte derned.

Ja kan være man skulle prøve nogle andre tests det var måske en god ide..

Har bare også læst nogle som først har kunnet læse det LANGT henne i deres graviditet så håben bliver bare ved med være der

Anmeld

22. august 2010

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

Det er ret frusterende.. Vil egentlig bare gerne vide om den er der eller ej..

Når ja træthed den har jeg bestemt også da...

Vi har også snakket lidt om det med læge besøg, men er generalt ikke for meget for gå til læge og kunne være rart man selv kunne teste det inden.. Tror jeg venter måneden ud inden jeg vil smutte derned.

Ja kan være man skulle prøve nogle andre tests det var måske en god ide..

Har bare også læst nogle som først har kunnet læse det LANGT henne i deres graviditet så håben bliver bare ved med være der

Ja skal vi så ikke håbe den er der ved os begge så må vi jo skulle have på samme tid hehe.

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Jo lad os krydse fingre for det... Og at der snart kommet to streger ved os begge to...

Anmeld

22. august 2010

mullesmith2

Det kan selvfølgelig godt være du bare først kan teste når du er lidt længere henne, men der er jo også andre ting der giver samme symptomer som du udviser så jeg ville nok gå til lægen hvis du ikke selv endten tester positiv eller at mens kommer. Men jeg tænker også begyndende sukkersyge kan have nogen af de samme symptomer og ja tidlig overgangsalder, evt. provokeret af overvægten. Men Jeg vil få det tjekket hos lægen lige for at være sikker. Ellers kan det jo også bare være fordi din krop lige skal vænne sig til ikke at få p piller mere det kan godt tage op til et år at blive helt reggelmæssig igen også selvom den har været reggenmæssig de første 2-3 måneder efter p pille stop. Jeg har selv oplevet at springe en måned over med mens efter jeg havde været stoppet med pillerne i et par måneder.  for at du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.