Så så man lige mig blive gravid igen...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Anonym trådstarter

Er anonym, da dette er MEGET nyt - og ingen jeg kender skal vide det - endnu!!!

Min datter fylder ½ år i dag og jeg står med en, to positive tests i hånden

Pyh den havde vi sgu ikke set komme.

Det er godt nok med en meget blandet fornemmelse i maven.  Vi brugte 2 år inden vi kom i beh for at få vores datter, så havde egentlig regnet vi også skulle have hjælp med nr 2.

Vi havde nu i planerne for fremtiden regnet med jeg lige skulle arb et par år og min kæreste skulle være færdig med hans uddannelse, inden vi ville prøve igen. Især fordi jeg lige nåede at blive udlært + fastansat inden jeg gik på barsel - så er sgu lidt led ved at sige til min chef at jeg nu er gravid igen, og derfor kun vil kunne nå at arb ca 2½ måned inden jeg skal på barsel igen. Hm hm hm

Men selvom den ikke var planlagt er den nu stadig et ønskebarn.

Men for filan hvor kører tankerne bare rundt i hovedet på mig, og glæde mig 100% kan jeg bare ikke.

Nå men ved egentlig ikke hva jeg ville med dette indlæg - skulle bare lige ud med det...! Så tak fordi I læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

XXSS

STORT tillykke  hvor er det skønt at det kommer naturligt og helt sikkert er et ønskebarn!

Mhs til jobbet så er der ikke andet end at tage tyrerne ved hornene desværre - men det skal nok gå det hele

God fornøjelse med det hele

Anmeld

22. august 2010

Mumto3

Tillykke med graviditeten (selvom det ikke lige føles sådan nu)

Fantastissk at det gik så nemt, nu det var så svært med den første. -og fantastisk at få to børn så tæt på hinanden. De kommer til at få SÅ meget glæder af hinanden.

-sur røv for din arbejdsgiver, -men thats life!!! (både min mand og min svigerfar har eget firma, og jeg ved godt hvad de siger hjemme om kvinder der igen og igen går på barsel. MEN selvom det er røv irriterende og dyrt for dem(som chef og ejer af firmaet), så siger de også ALTID, men det er jo også en glædelig nyhed, og godt for dem!(altså dem der er blevet gravide))

Anmeld

22. august 2010

Chr-Hei

TILLYKKE med det. Det må da være dejligt og se det også kan lykkedes af naturlige veje...

Kan godt se det med jobbet men det går vel nok, det jo bare sige det som det er.. (:

Dejligt hører det kan lade sig gøre selvom man ikke tror det (:

Anmeld

22. august 2010

Muzs

Anonym skriver:

Det er godt nok med en meget blandet fornemmelse i maven.  Vi brugte 2 år inden vi kom i beh for at få vores datter, så havde egentlig regnet vi også skulle have hjælp med nr 2.

Vi havde nu i planerne for fremtiden regnet med jeg lige skulle arb et par år og min kæreste skulle være færdig med hans uddannelse, inden vi ville prøve igen. Især fordi jeg lige nåede at blive udlært + fastansat inden jeg gik på barsel - så er sgu lidt led ved at sige til min chef at jeg nu er gravid igen, og derfor kun vil kunne nå at arb ca 2½ måned inden jeg skal på barsel igen. Hm hm hm

Men for filan hvor kører tankerne bare rundt i hovedet på mig, og glæde mig 100% kan jeg bare ikke.

Nå men ved egentlig ikke hva jeg ville med dette indlæg - skulle bare lige ud med det...! Så tak fordi I læste med.

Altså tillykke..

Det må være så fantastisk at nr 2 kommer helt naturligt. og du skal nok komme til at glæde dig.

Så synes jeg det er super dejligt at hører at nr 2 kommer helt naturligt efter i har været i behandling for at få det første, det må være så dejligt.

Vi er selv i samme situation at vi har fået behandling til vores den først (jeg har termin 11/11-2010) og vi går da også med et lille håb  om at nr 2 kommer helt naturligt.

Og ja det arbejde... Selvfølgelig er det ikke sjovt at skal meddele at du snart skal på barsel igen, men det er da fantastisk dejligt at i ikke skal i behandling igen.

Jeg ønsker dig al helt og lykke

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar - det varmer.

Og det er nu super skønt. Kæresten og jeg har bare snakket hele aftenen :-)

Men det med arbejdet, hm... Vi er blevet enige om at vi først vil fortælle omverden om nyheden, når NF-scanning er overstået, da vi begge har det sårn lidt, at alt gik/går SÅ godt med vores datter, at vi at nu lidt frygter det værste, hehe Men da NF først vil blive i midten af oktober, tror jeg nu min chef får det at vide før. Da jeg ikke tror jeg vil kunne slappe 100 % af og nyde det hele,, før jeg har fået det ud af verden. Så tager til lægen i morgen, for at få deres test. Og så må vi se hvor længe jeg kan holde den uden at drive mig selv helt til vanvid inden chefen får det at vide.

Og ja helt fantastisk det er sket naturligt - havde jeg håber på det kunne, men slet ikke regnet med :-)

Anmeld

22. august 2010

Valle81

Anonym skriver:

Hejsa:0)

Først hjertelig tillykke - og så vil jeg sige - jeg ved lgie hvordan du har det:0)

Linker lige til mit indlæg som jeg skrev for nogle uger side:

https://www.baby.dk/debat/58621pi1/graviditet/lykkelig-men-samtidig-dybt-ulykkelig----.aspx

Det kan være du har læst det:0)

Vi er nu "sprunget" ud og har besluttet at beholde spiren - men jeg panikker stadig til tider og selvom jeg glæder mig så er det svært - men som dagene går glæder jeg mig mere og mere:0)

Knus

Christina - som stod med en positiv test da Anton var llidt under 4 1/2 måned gammel:0)

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Først hjertelig tillykke - og så vil jeg sige - jeg ved lgie hvordan du har det:0)

Linker lige til mit indlæg som jeg skrev for nogle uger side:

https://www.baby.dk/debat/58621pi1/graviditet/lykkelig-men-samtidig-dybt-ulykkelig----.aspx

Det kan være du har læst det:0)

Vi er nu "sprunget" ud og har besluttet at beholde spiren - men jeg panikker stadig til tider og selvom jeg glæder mig så er det svært - men som dagene går glæder jeg mig mere og mere:0)

Knus

Christina - som stod med en positiv test da Anton var llidt under 4 1/2 måned gammel:0)

Skønt at vide at andre står i samme situation. Og kan da se vi begge har termin til April.

Det er måske ikke lige ønskesituationen og det man lige havde planlagt. Men for dælen børn kan jo ikke planlægges, de kommer jo bare dumpende og ændrer ens liv fuldstændig - og så snart de smiler/griner osv til en, så er alt andet jo ligemeget :-) Tror bare lige jeg skal igennem den næste periode, komme ned på jorden og have talt med min chef, og så kan glæden komme fuldt ud.

Men som min kæreste sagde - skat, næste gang skal du altså på p-piller igen, hehe

Anmeld

22. august 2010

Valle81

Anonym skriver:

Skønt at vide at andre står i samme situation. Og kan da se vi begge har termin til April.

Det er måske ikke lige ønskesituationen og det man lige havde planlagt. Men for dælen børn kan jo ikke planlægges, de kommer jo bare dumpende og ændrer ens liv fuldstændig - og så snart de smiler/griner osv til en, så er alt andet jo ligemeget :-) Tror bare lige jeg skal igennem den næste periode, komme ned på jorden og have talt med min chef, og så kan glæden komme fuldt ud.

Men som min kæreste sagde - skat, næste gang skal du altså på p-piller igen, hehe

Jep termin i April - med Anton gik jeg jo 14 dage over tid og hadede det - men denne gang gør det ikke noget:0)

Ja det er sku rart at en anden står i samme situation - vi må bruge hinadene herinde som sparring - når du engang springer ud og siger hvem du er:0) Jeg har ikke gættet det:0)

Sjovt du skriver det med p-piller - jeg sagde til Kenny: Skat - jeg skal have recepten på pillerne den dag jeg har født:0)

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jep termin i April - med Anton gik jeg jo 14 dage over tid og hadede det - men denne gang gør det ikke noget:0)

Ja det er sku rart at en anden står i samme situation - vi må bruge hinadene herinde som sparring - når du engang springer ud og siger hvem du er:0) Jeg har ikke gættet det:0)

Sjovt du skriver det med p-piller - jeg sagde til Kenny: Skat - jeg skal have recepten på pillerne den dag jeg har født:0)

nej har så vidt jeg kan regne mig frem til termin sidst i april, gik 10 dage over med min datter, og håber lidt på det igen. Synes det virker så fint med et maj-barn, hehe :-)

Er heller ikke sååå gammel herinde - men ja super med en i samme båd - og ja vi må helt klart sparre

Nå nu vil jeg i seng,selvom jeg tvivler jeg får meget søvn i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.