lidt update fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. august 2010

ChatH

Og ikke et særlig muntert et.

De sidste 14 dage har været et rent helvede med veer on and off hele tiden og hver dag. Veer i 5 timer og så pause en time og så kommer de igen. men de har so far ikke ville sætte mig igang endnu fordi jeg har været for langt fra min termin, selvom han er en kæmpe unge

Så vi kæmper stadig for at få det til at blive regelmæssigt så han kan komme ud.

Jeg er bare snart så udmattet og ked af det at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre orker ikke at have ondt mere eller at vente

Nåh men ellers har vi det godt

Kæmpe kram Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

sarahb

puha søde, det er da helt vildt, jeg håber virkelig snart han vælger at komme ud til jer. Hvor må det bare være hårdt..
Sender dig alle mine bedste tanker..

Og håber snart der kommer en fødsel...

Anmeld

22. august 2010

TbCp

Neeej puha... det lyder godt nok ikke sjovt

Ham får i da vist et hyr med når han allerede nu driller jer

Håber at der snart sker noget ordentligt!!!

Anmeld

22. august 2010

anna-jonas

Åhhh.............Søde Chatarina.........sender dig en MASSE ve-støv, så lille Valde kan komme ud snart.

Anmeld

22. august 2010

NaFe

øv øv lyder ikke sjovt...håber snart han vil komme ud til jer...

masser af ve støv afsted til dig...

Anmeld

22. august 2010

Klitgaard

Det lyder godt nok ikke rart. håber du snart har din lille søn i armene

Anmeld

22. august 2010

ooo

Hvor er det synd for dig at du skal blive ved med at rende rundt med veer og der ikke sker noget. Kan slet ikke forestille mig hvor udmattende det må være

Jeg troede egentlig at du have født, men bare ikke havde fået skrevet det herinde, siden dine sidste indlæg handlede om veer og om at du var klar til at føde NU.

Jeg krydser fingre for at Valdemar snarrest muligt kommer ud til jer.

Anmeld

23. august 2010

lion

Chatarina skriver:

Og ikke et særlig muntert et.

De sidste 14 dage har været et rent helvede med veer on and off hele tiden og hver dag. Veer i 5 timer og så pause en time og så kommer de igen. men de har so far ikke ville sætte mig igang endnu fordi jeg har været for langt fra min termin, selvom han er en kæmpe unge

Så vi kæmper stadig for at få det til at blive regelmæssigt så han kan komme ud.

Jeg er bare snart så udmattet og ked af det at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre orker ikke at have ondt mere eller at vente

Nåh men ellers har vi det godt

Kæmpe kram Chatarina

Det må bare ikk være sjovt.

Jeg håber at din lille drillepind af en søn snart vælger at komme ud, så du kan slippe for at have ondt og være så udmattet.

Men kan de ikk hjælpe dig på nogen måde? Det må da heller ikk være godt hvis du er helt udmattet når den lille kommer

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

åh gud nej.... jeg havde veer hver aften i 4 dage og det syntes jeg var træls.... Har da helt vildt ondt af dig. Jeg håber snart det bliver til "alvorlige" veer der får lillemanden ud! Men hvis du overhovedet KAN se positivt på det, så går det måske lidt stærkere når du skal føde når du nu har haft alle de modningsveer, men hold op det må være hårdt....

Anmeld

24. august 2010

JustAnotherName

Stort opmuntrende trøste-kram til dig fra mig....

KOM SÅ UD, LILLE VALDEMAR  !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.