RASENDE over pladsanvisning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg er intet mindre end RASENDE!!!

Jeg er ikke særlig teknisk hvad angår borger.dk men var for en gangs skyld derinde og kigge og får øje på der er noget der hedder digital pladsanvisning, hvor man åbenbart kan se sit barns status i systemet, til at få en DP plads...

Da sønnemand i sin tid bliver skrevet op bliver der skrevet i papirerne at det er YDERST vigtigt pasningen skal foregå i byen (X) da vi som forældre ellers ingen mulighed har for at hente og aflevere og stadig kunne nå vores job, hvor vi skal være 06.30.

Dælen dusme om der ikke står derinde (trods sønnemand skal starte d. 01-10-10) at han er nummer 21 i rækken til en DP i byen( Y ) som så ligger 30 minutters kørsel i modsatte retning!

Iiiih hvor er jeg gal... Man kan selvfølgelig takke nej, hvilket vi bestemt også bliver nødt til da jeg ellers vil have 2 timer på arbejde, og da jeg skal møde 06.30 kan det jo langt fra lade sig gøre, ej heller for farmand...

Gud hvor jeg synes det her system fungerer af pommeren til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Jeg er ikke særlig teknisk hvad angår borger.dk men var for en gangs skyld derinde og kigge og får øje på der er noget der hedder digital pladsanvisning, hvor man åbenbart kan se sit barns status i systemet, til at få en DP plads...

Da sønnemand i sin tid bliver skrevet op bliver der skrevet i papirerne at det er YDERST vigtigt pasningen skal foregå i byen (X) da vi som forældre ellers ingen mulighed har for at hente og aflevere og stadig kunne nå vores job, hvor vi skal være 06.30.

Dælen dusme om der ikke står derinde (trods sønnemand skal starte d. 01-10-10) at han er nummer 21 i rækken til en DP i byen( Y ) som så ligger 30 minutters kørsel i modsatte retning!

Iiiih hvor er jeg gal... Man kan selvfølgelig takke nej, hvilket vi bestemt også bliver nødt til da jeg ellers vil have 2 timer på arbejde, og da jeg skal møde 06.30 kan det jo langt fra lade sig gøre, ej heller for farmand...

Du godeste...!!

Det lyder da helt hul i hovedet...!!

Mon ikke du kan nå, at få det rettet..?? Nu ved jeg ikke hvornår du skal bruge plads, men jeg ville i hvert fald lige give dagplejekontoret et ring..!

Men det er da sandelig heldigt, at du nåede, at opdage det.. Bare utroligt, at fejlen jo åbenbart alligevel er sket..

Håber, du finder ud af det..

Anja

Anmeld

22. august 2010

Anonym skriver:

Du kan ik helt regne med det, for ind imellem så er der jo nogle der takker nej, eller ombestemmer sig, og så bliver de andre jo rykket rundt i køen..

Anmeld

22. august 2010

Vingummien

Det er da super træls, prøv at ring og tag en snak med dem.

Men de blive rjo desværre nødtil at give jer den plads der er tættest på og ledig. Hvis nu det er det de pt kan se at der er bare en lille chance for at i kan få så er det, de tager.

Vi fik også en der var længere væk fordi det var det de rvar ledig, og 2 dage inden han skulle starte der fik vi plads det sted der var tættest på.

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Ja det er nok rigtigt nok at det ændre sig...

Det er dog bare slet ikke en mulighed med noget længere væk da jeg som minimum har 3 kvarter på arbejde (som starter 06.30) og derfor er SUPER afhængig af at mormor har sønnemand om morgenen og afleverer ham i DP og da hun bor i byen X og er en gammel kone med el knallert, så kan hun ikke bare lige aflevere langt væk

Men der er jo ikke andet for end at hænge i røret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.