Jubiiiii... Det er vildt allerede... Og VI håber virkelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Mira0911

Som nogen nok ved, søger vi bolig...

Vi meldte os søgende i vores nuværende boligforening for ca. 14 dage/ 3 uger siden....

Jeg har lige været inde og kigge hvordan A og Jeg står på ventelisten... Weehuuu....

A står som nr. 4 til en 4 værelses lejlighed i blok... Vi har intet imod at flytte blok, hvis vi skulle få den... Til lejligheden er der Altan med.. Yees...

Børneværelserne ligger lige ved siden af hinanden i lejligheden, og det er super fantastisk... Så det bliver spændende om vi så er de heldige der får den, når den tid kommer...

Har lige snakket med A i tlf, og sagde til ham, hvis vi bliver tilbudt den her om ikke så længe, siger vi JA....  

Så VI kan komme væk herfra i en hulens fart...

Jeg måtte bare ud med min glæde over at A står som nr. 4... Jeg selv står meget højt oppe i tallene på ventelisten...

Håber I alle har haft en fantastisk weekend...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Som nogen nok ved, søger vi bolig...

Vi meldte os søgende i vores nuværende boligforening for ca. 14 dage/ 3 uger siden....

Jeg har lige været inde og kigge hvordan A og Jeg står på ventelisten... Weehuuu....

A står som nr. 4 til en 4 værelses lejlighed i blok... Vi har intet imod at flytte blok, hvis vi skulle få den... Til lejligheden er der Altan med.. Yees...

Børneværelserne ligger lige ved siden af hinanden i lejligheden, og det er super fantastisk... Så det bliver spændende om vi så er de heldige der får den, når den tid kommer...

Har lige snakket med A i tlf, og sagde til ham, hvis vi bliver tilbudt den her om ikke så længe, siger vi JA....  

Så VI kan komme væk herfra i en hulens fart...

Jeg måtte bare ud med min glæde over at A står som nr. 4... Jeg selv står meget højt oppe i tallene på ventelisten...

Håber I alle har haft en fantastisk weekend...

Juhuuuuuuuuuuuuuu for at de andre tre siger nej tak og at i får den...

Majbritt

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Juhuuuuuuuuuuuuuu for at de andre tre siger nej tak og at i får den...

Majbritt

Taaak Søde....

Håber virkelig de andre siger nej, når den tid kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.