Slette debatindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om jeg kan slette mine debatindlæg? altså alle dem jeg har deltaget i!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

twinboys

Anonym skriver:

Er der nogen der ved om jeg kan slette mine debatindlæg? altså alle dem jeg har deltaget i!?

Nej det tror jeg ikke... Hvorfor vil du slette dem???

Majbritt

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Nej det tror jeg ikke... Hvorfor vil du slette dem???

Majbritt

personlige årsager!

Anmeld

22. august 2010

twinboys

Anonym skriver:

personlige årsager!

oki doki... ja tag en snak med Henrik men kan se at dem som ikke er herinde mere ja deres indlæg ligger her også endnu...

Så jeg tror ikke de kan blive slettet... Men Henrik kan låse dem så der ikke bliver skrevet mere i de debatter...

Håber da ikke det er fordi du vil stoppe herinde...

Du skal være velkommen til at skrive en pb til mig hvis du skulle have brug for at snakke... Det kan du roligt gøre...

Majbritt

Anmeld

22. august 2010

smokin

tror det vil være for omfattende..

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

oki doki... ja tag en snak med Henrik men kan se at dem som ikke er herinde mere ja deres indlæg ligger her også endnu...

Så jeg tror ikke de kan blive slettet... Men Henrik kan låse dem så der ikke bliver skrevet mere i de debatter...

Håber da ikke det er fordi du vil stoppe herinde...

Du skal være velkommen til at skrive en pb til mig hvis du skulle have brug for at snakke... Det kan du roligt gøre...

Majbritt

Tak tak. Bare fordi der er en der er kommet på siden her som ik sku se noget jeg har skrevet om. Æv

Anmeld

22. august 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Tak tak. Bare fordi der er en der er kommet på siden her som ik sku se noget jeg har skrevet om. Æv

Du kan ikke selv slette dine tråde og svar. Men hvis du er heldig, og fortæller Henrik hvilke det specifikt er, og måske lidt om hvorfor, så kan det være han kan hjælpe dig jo.... Men jeg ved det ikke.....

Anmeld

22. august 2010

twinboys

Anonym skriver:

Lyder ikke rart har du skrevet om personen eller om dig selv som hun ikke behøver vide noget om... Husk jer er på pb hvis det skulle være...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.