Et smugkig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

TbCp

Metchen skriver:

Hey Tina, gider du og gemalen og Liva-divaen sidst men ikke mindst, ikke lige at svinge forbi Amager engang til næste sommer, og så lave kløkken og badeværelse i den lejlighed Niels og jeg regner med at købe??? Vi giver en bajer og en lunken pizza

Nå, tilbage til jeres badeværelse, det er mega lækkert! Ville så gerne selv have sådan et badeværelse, som man ikke skal bakke ind og ud af.

Hehe Vi har vist riiiiigelig af projekter herhjemme til de næste par år

Vi har også stort badeværelse på 1. salen, men vi var så træt af det lille bitte rum vi havde i stueetagen.
Samtidig kan Liva nu komme i bad nedenunder så jeg kan lave lidt andet imens, i stedet for jeg skal sidde ovenpå og glo til hun er færdigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

ooo

TbCp skriver:

Hehe Vi har vist riiiiigelig af projekter herhjemme til de næste par år

Vi har også stort badeværelse på 1. salen, men vi var så træt af det lille bitte rum vi havde i stueetagen.
Samtidig kan Liva nu komme i bad nedenunder så jeg kan lave lidt andet imens, i stedet for jeg skal sidde ovenpå og glo til hun er færdigt.

Jeg synes det er så fedt at I selv kan lave køkken og badeværelse. Må vist bare indse, at Niller ikke er den store handyman, og at det er meget nemmere at trække på min far, der er god til sådanne projekter. Han (min far) lavede køkkenet i den lejlighed vi bor i nu, og vi håber at vi kan lokke ham til at lave køkkenet i den næste lejlighed også. Så må vi få en professionel mand til at lave badeværelset.

Kan godt se at det bliver dejligt at få lidt friere tøjler når Liva er i bad.

Anmeld

22. august 2010

TbCp

Metchen skriver:

Jeg synes det er så fedt at I selv kan lave køkken og badeværelse. Må vist bare indse, at Niller ikke er den store handyman, og at det er meget nemmere at trække på min far, der er god til sådanne projekter. Han (min far) lavede køkkenet i den lejlighed vi bor i nu, og vi håber at vi kan lokke ham til at lave køkkenet i den næste lejlighed også. Så må vi få en professionel mand til at lave badeværelset.

Kan godt se at det bliver dejligt at få lidt friere tøjler når Liva er i bad.

Altså det troede jeg jo heller ikke at Carsten var... overhovedet... Han er jo en kæmpe IT-nørd!

Men han kastede sig ud i og så gik alt bare så fint.... Dog har han ikke selv lagt fliser på badeværelset, men ellers han han stort set lavet alt i vores hus... incl. at sætte lofter op

Anmeld

22. august 2010

Vingummien

det ser sgu da godt ud

Anmeld

22. august 2010

TbCp

Tulipan skriver:

det ser sgu da godt ud

Ja ik

Det bliver bare rigtig lækkert!

Anmeld

22. august 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ja ik

Det bliver bare rigtig lækkert!

Ja kan Liva være rigtig stolt af at hun har været med til at lave

Anmeld

22. august 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Ja kan Liva være rigtig stolt af at hun har været med til at lave

hehe, nemlig! Hun var også med til at male derude idag.... og blev skiiiide sur da hun ikke måtte mere

Anmeld

22. august 2010

JustAnotherName

Waow, sikke en forskel.
Hvor er det blevet flot ....bare dét man lige kan se her...   

Anmeld

22. august 2010

Vingummien

TbCp skriver:

hehe, nemlig! Hun var også med til at male derude idag.... og blev skiiiide sur da hun ikke måtte mere

KAn jeg da godt forstå :p hun skal da sætte sin underskrift derude

Anmeld

22. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Waow, sikke en forskel.
Hvor er det blevet flot ....bare dét man lige kan se her...   

Ja det bliver simpelthen bare SÅ godt...

Og velkommen hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.