Luksusproblem som alligevel fylder en del!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. august 2010

CmarianN

Okey... Her kommer så lidt af et luksus-problem, men det fylder nu noget hos mig. Ku godt bruge lidt kommentar udefra på dén her )

Vi har været igang med PB siden april.

Min lillebror er flyttet til USA og skal graduerer slut Maj 2011. Mine forældre har 2011 sølvbryllup og har derfor inviteret os med til USA til lillebrors graduering. Til vores uheld er jeg ikke blevet gravid endnu og som det ser ud pt. kan vi ikke tage med til USA hvis jeg bliver gravid i Sep. Okt. Nov. - jeg vil SINDSYG gerne med der over og ALLE glæder sig. Men jeg har ikke helt samme begejstring, for kan egentlig ikke overskue at sætte PB på standby, for hvis vi går igang igen til jul ved vi jo ikke hvor længe der går inden vi bliver gravid og så er der pludselig måske gået LANG tid!

Min kæreste mener heller ikke, at vi kan indrette vores liv efter min familie, hvilket jeg godt forstår hans mening med, for havde sagt det samme hvis det var hans familie, MEN jeg er så meget familie-menneske og ved det kommer til at gøre ondt hvis vi ikke kommer med derover....

Jeg ved måske ikke helt hvad jeg her forventer af svar fra jer - måske hvad I havde gjort/tænk osv.?

Knus til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

oo

altså...er I i barnløshedsbehandling??

Anmeld

22. august 2010

smokin

Tjuhl skriver:

altså...er I i barnløshedsbehandling??

Ellers er det da bare med at knalde løs i USA!

Anmeld

22. august 2010

otlitrom

Tænker også som Tjuhl, om I er i behandling?? Det vil gøre en forskel på mit svar...

Anmeld

22. august 2010

sweetypie

Da det er så usikkert at sige hvornår en graviditet starter så ville jeg som BIB'er (barnløshed i behandling) kun fokusere på dette. Måske er i heldige før, måske der eller måske senere?

Al held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.