Gravid eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. august 2010

puslepigen

Hej tøzer

har brug for jeres mening og jer kan være gravid eller ej, stoler ikke på mine egne øjne mere. er i dag 3+4 og jeg har lige taget en g test. det jeg kan se er en anden streg der er lidt tydligere end på billedet.

lad mig høre jeres mening.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

NessaXenia

jeg kan se en meget udtydelig streg.. men en streg er en streg..

giv den nogle dage så hcg kan stige, og tag en test igen om nogle dage så burde den være tydligere..  

Forsigtigt tillykke..

Anmeld

22. august 2010

Kløver

puslepigen skriver:

Hej tøzer

har brug for jeres mening og jer kan være gravid eller ej, stoler ikke på mine egne øjne mere. er i dag 3+4 og jeg har lige taget en g test. det jeg kan se er en anden streg der er lidt tydligere end på billedet.

må indrømme jeg ikke rigtig kan se nogen streg nr 2 meen det er jo også meget tidligt endnu, så krydser for en tydelig positiv test om nogle dage

Anmeld

22. august 2010

Muhmi

Jeg kan godt ane en meget meget utydelig streg... Jeg ville vente en dag eller to og tage en ny

Men

Anmeld

22. august 2010

mortilfreja

puslepigen skriver:

Hej tøzer

Kn gdt se en svag nr 2 streg..

Men ikke for at tage glæden fra dig... Jeg testede selv før tid og den så ud som din, men det endte desværre i en biokemisk graviditet hvilket op mod 50 % af alle graviditeter gør. Og netop derfor er det ikke så godt at teste før tid..

Men krydser fingrer for at den er der

Anmeld

22. august 2010

aarhusmor

Jeg kan sagtens se nr. 2 streg. Men nogengange så samler der sig nok naturlig hcg til at det kan få en følsom test til at se positiv ud.

Jeg ville prøve i overmorgen igen, der skulle den gerne være tydeligere og så krydser jeg fingre for dig

Anmeld

22. august 2010

puslepigen

mortilfreja skriver:

Kn gdt se en svag nr 2 streg..

Men ikke for at tage glæden fra dig... Jeg testede selv før tid og den så ud som din, men det endte desværre i en biokemisk graviditet hvilket op mod 50 % af alle graviditeter gør. Og netop derfor er det ikke så godt at teste før tid..

Men krydser fingrer for at den er der

Ja det har jeg skam også selv prøvet, samt en sa i april. men nu må jeg se hvad der sker skulle entligt først teste på onsdag men kunne ikke vente da jeg havde en til og ligge i skuffen, for jeg har mega meget kvalme hvilket jeg også havde da jeg ventede mig sidat..

Anmeld

22. august 2010

twinboys

jeg kan se en meget udtydelig streg.. men en streg er en streg..

Men alligevel synes jeg du skal tage en test om nogle dage igen...

Pøj pøj

Majbritt

Anmeld

22. august 2010

Ann.

Jeg kan godt se en meget utydelig streg - men at teste tidligt er farligt og jeg gør det aldrig selv igen.

Gjorde det for 1 måned siden hvor der var 2 streger - men det endte med at det satte sig som en cyste, som sprang.

Denne gang tester jeg først på min test-dag (4 september) og det er kun fordi at jeg ikke vil igennem det samme igen, også selv om ventetiden er lang.

Så vent til dig oprindelige test-dag og så se hvad den siger.

Anmeld

25. august 2010

puslepigen

En opdatering her fra:

Jeg tog en g test her til morgen da jeg skulle have haft min mens i går.

jeres mening.

på forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.