gravid eller ?? :S forvirret ang cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. august 2010

NessaXenia

Hej De Damer..

Jeg er lidt på herrens mark.. faktisk...

Histrorien kort:

Jeg havde min sidste mens d. 11-13 august..

Aner ikke hvornår jeg havde æggeløsning, da det kommer MEGET forskellige hver måned..

Vi har regnet ud af det ca. burde komme omkring d. 20-25 august, så vi sexede rigtig grundigt de sidste dage..

Igår efter sex låjeg som sædvanlig med røven i vejret, ja det var nok et kønt syn  men hvad gør man ikke får at ramme ægget

Nå men da jeg så lå der med r*ven i vejret, mærkede jeg sådan nogle meget kraftige stik?

Og idag her til morgen vågner jeg op med mega kvalme..

kan jeg være gravid ?

har ikke taget nogen test da den var negativ sidst jeg testede d. 9. august..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

NessaXenia

og halsbrand !!

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

Du kan jo altid prøve at teste igen når vi er i nærheden af september Selvom det er svært at vente så tror jeg det er en god ide, så du ikke går og bilder dig selv ind alt muligt Håber inderligt at den er der nu OG at den bliver der

Kæmpe knus herfra Sussie 27+6

Anmeld

22. august 2010

Sabrina2014

Jeg er en af dem, der synes du bare skal teste hver dag nærmest, det ville jeg selv gøre, fordi man er så spændt

Anmeld

22. august 2010

NessaXenia

ja netop jeg tager under ingen omstændigheder nogen test før jeg burde i september..

Taaarrrk

Anmeld

22. august 2010

Sabrina2014

Hvornår i september?

Anmeld

22. august 2010

NessaXenia

se den er jo svær, mine cykluser svinger rigtig meger fra måned til måned.. men sidste måned fik jeg mens d. 23-26 og denne måned 11-15..

så det er vel omkring 20 dage til test.. tror jeg :s

Anmeld

22. august 2010

NessaXenia

SabrinaL skriver:

Hvornår i september?

eller hvad siger du til det?

Anmeld

22. august 2010

bagger26

Tror ikke du kan være gravid allerede, det tager nogle dage før ægget sætter sig fast hvis det er blevet befrugtet, mener der er 3-5 dage der går før det sætter sig fast.. Derefter skal det så til at danne hcg ,og der går også lige nogle dage før det er blevet højt nok. til en graviditetstest kan fange det.. Nogle er meget heldige og kan teste positiv en lille uge før forventet mens, men de fleste kan først teste positiv når de når forventet mensesdag...

Men krydser selvfølgelig finger får at ægget er befrugtet og snart sætter sig fast..

Anmeld

22. august 2010

NessaXenia

bagger26 skriver:

Tror ikke du kan være gravid allerede, det tager nogle dage før ægget sætter sig fast hvis det er blevet befrugtet, mener der er 3-5 dage der går før det sætter sig fast.. Derefter skal det så til at danne hcg ,og der går også lige nogle dage før det er blevet højt nok. til en graviditetstest kan fange det.. Nogle er meget heldige og kan teste positiv en lille uge før forventet mens, men de fleste kan først teste positiv når de når forventet mensesdag...

Men krydser selvfølgelig finger får at ægget er befrugtet og snart sætter sig fast..

det var også det jeg undrede mig over at det ville være vildt hvis det var at den var der..

Men jeg ser tiden an sammen med nogle teste de næste uger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.